İkinci fırtınalı mevsim çoktan yaklaşıyordu.'Daha şimdiden doğum günü partimin son gecesi; zaman gerçekten çok hızlı uçuyor.'
Yedi yaşındaki çocuğun doğum günü partisi de çabuk geçti. Bunun nedeni, Siervian'ın kısa ve basit olmasını istemesiydi.
Bu nedenle, diğer genç lordları ve genç leydileri davet etme süreci durdurulacaktı. İmparatoriçe bile yüzünü göstermedi ve günler huzur içinde geçti.
Ancak küçük bir parti olması sıkıcı olduğu anlamına gelmiyordu. Aksine, ailesiyle geçirdiği zaman sıcaktı.
'Çok heyecanlıyım, ne yapmalıyım?'
Parti bitmişti ama Siervian heyecanla Saray'a döndü.
Bunun nedeni, babasının bu yılki dileğini yerine getireceğini söylemesiydi.
Ama öyle hızlı geçen doğum günü partisi aklındaymış gibi görünüyordu.
"Prenses, uyku vakti."
"Evet!"
Arzuladığı dileği babasının kulağına fısıldadı. Neyse ki babası fazla düşünmeden cevap verdi.
Bu yüzden Siervian bu kadar kolay uyuyamadı.
"Sebi şimdi iyi. Ellie gidip dinlenmeli."
Ancak, Ellie'nin ara vermesini istediği için onurlu ve kibirli bir şekilde konuşmaya çalıştı.
Şimdi yedi yaşında olduğu için biraz daha asil bir taraf gösterebiliyordu.
"Yapacağım prenses."
[Ellie]
Düşünceler: O çok tatlı. Dünden beri bir yetişkin gibi konuşmaya çalışıyorsun ama ben sadece o şirin kırmızı yanakları ovmak istiyorum.Ama bu mükemmel düşünceye rağmen Ellie nezaketliliğini ifade ediyordu.
"Korkuyorsan, lütfen beni ara? tamam mı?"
"Merak etme Ellie."
Siervian, Veliaht Prens'in geçen yılki hediyesi olan oyuncak ayıyı tutarken gururla başını salladı.
[Ellie]
Düşünceler: Huheu, kibirli bir şekilde konuşurken bebeği nasıl bu kadar sevimli tutabiliyorsun? Prensesimiz kesinlikle çok yetenekli.Son zamanlarda, Siervian çok bağımsızdı, bu yüzden Ellie battaniyeye tekrar yardım etti ve odadan çıktı.
'Bir an önce oraya gitmek istiyorum. Babam dileğimi ne zaman yerine getirecek?'
Heyecanını bastırdıktan sonra uykuya dalmaya çalışması biraz zaman aldı.
Ama aniden dışarıda beyaz bir kelebek belirdi ve penceresine dokundu.
“…!”
Siervian hızla ağzını kapattı ve yatağından atladı ve birinin gelip gelmeyeceğini kontrol etmek için kapıya baktı.
Eşyaları temizledikten sonra, dikkatlice pencereyi hafifçe açtı.
"Bu Karmen!"
Kelebek odasına uçtu ve sanki orada hoş karşılanmış gibi hızla Siervian'ın başının üzerinde kanat çırptı.
Ama gözlerinin önünde parıldayan bir toz haline geldi.
Ve bir araya toplandı ve kısa sürede harflere dönüştü.
〈Yarın, 1 numara, o yer〉
Kod mesajı kısa süre sonra iz bırakmadan kayboldu.
Onu daha önce görmüş olan Siervian utangaç bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantasy🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...