Siervian'ın bazen eğlenmek için okuduğu romanlardaki bilgi loncasından çok farklıydı.
Gözlerini ovuşturduktan sonra bile ortalıkta gizli ve sinsi bir hava yoktu.
"Bir dakika, Siervian."
Yine de erkek kardeşi onu bir an için durdurdu ve manasını hareket ettirdi. İçeride herhangi bir tehlike olup olmadığını kontrol etti.
"Haydi içeriye girelim."
Kontrolünü tamamladıktan sonra tekrar hareket ettiler.
Eskort kibarca kapıyı çalarken tahta kapı hızla açıldı.
"Adalet Loncasına hoş geldiniz!"
“….”
“….”
Çok coşkulu bir selamlama döküldü.
“Loncamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz! Adalet imkansız dışında her şeyi yapar! Talebinizi dört gözle bekliyoruz!”
Kulakları sağır eden bir ses onları karşıladı.
İriyarı adam, fiziğine uymayan bir eğilme duruşuyla onları selamladı.
Bu nedenle öndeki eskort hoşnutsuzluğunu gizleyemedi. Bu lonca, genellikle bu tür işler yapan eskortlara özgüydü.
'Hayır, o kişi kim?'
[Delphi Borgir]
Meslek: Lonca Efendisi (Lv. 89)
Duygular: Endişeli
Çok fazla yaygara koparan kişi şaşırtıcı bir şekilde lonca liderinin kendisiydi.
Lonca sanki vücudunun her yerinden sızacak kadar küçüktü.
Siervian bu gülünç duruma karşı güvenini kaybetmişti ve ona hiç bakmadan bakmıştı.
Sonra o kadar gergindi ki sırtı üşüdü.
[Delphi Borgir]
Düşünceler: Ama aniden veliaht prens ve prensesin sorunu ne?
'Kim olduğumuzu biliyor!'
Sadece saraydan olduklarını tahmin etmedi. Şaşırtıcı bir şekilde, onun Veliaht Prens ile geldiğini tam olarak biliyordu.
Bu sayede, başlangıçta bilgi loncasının yeteneklerinden hayal kırıklığına uğrayan Siervian, güvenini yeniden kazandı.
'Beklendiği gibi, buradaki işe güvenmeliyim.'
Sonra birisi şiddetle dışarı çıktı.
Eskort ani harekete karşı temkinliydi ve kılıcı belinden aldı.
Ancak, o kişi şiddetle lonca liderinin sırtına vurdu.
"Sana misafirlere bu kadar anlamsız davranmamanı söylemiştim!"
"Ah, acıyor!"
"Daha da kötüleştirmeyi düşünmeden böyle mi davranacaksın?"
Lonca lideri sakallı ayıya benzer bir görünüme sahipti. Aksine ufak tefek bir kadın hiç tereddüt etmeden sırtına vurdu. Ama lonca lideri tüm vücudunu burktu ve sanki acıdan ölüyormuş gibi ofise girdi.
[Damian Erveldotte]
Düşünceler: … Bu bir aldatmaca mı? Bakalım bu bir tuzak mı?
Tersine, erkek kardeşi onların özensiz görünümlerinden şüphe etmeye başladı.
[Maison]
Duygular: Sefil
Meslek: Lonca Başkan Yardımcısı (Lv. 95)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantasy🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...