66.Bölüm;

241 28 0
                                    

İmparatorluğun yetkilileri, anlaşmanın içeriğini inceledikten sonra şaşırdılar. Bu sayede heyet yetkililerinin omuzları kalktı.

“Ne anlaşma! Mosae Krallığı geçmişte hiçbir büyük ticareti reddetmedi!”

Delegelerin çıkardığı kargaşa, batıdaki tahıl ambarlarıyla ünlü Mosae Krallığı ile yapılan bir anlaşmaydı.

Navapal Krallığı'ndan gelen tahıl fiyatı yeni yükseldiği için de çok zamanındaydı.

"Hey, delegenin dönüşünün uzun süreceğini düşünmüştüm, bunların hepsi Majestelerinin bilgeliğinden."

Başlangıçta, bir yıl sürecek bir yolculuk değildi.

Büyü gücü ödünç almadan, yaklaşık altı ayda batıya kadar gitmek mümkündü.

Sonuç olarak, ara sıra delegelerden büyülü iletişim yoluyla haber alan yetkililer, İmparator'un bilgeliğine başlarını salladılar.

"Garambell'e seyahat ederken, Mosae Krallığı'ndan geçmek en iyi seçim olacaktır."

Garambell ve Mosae Krallığı bir sıradağla ayrılmıştı, ancak her iki Krallığın iyi ilişkileri sayesinde Mosae Krallığı'ndan geçmek kolay olacaktı.

"Majesteleri, lütfen bize ayrıntılı sonuçlar hakkında bilgi verin."

Yetkililer bu durumun dalgalanma etkilerini hesaplarken yine seslerini yükselttiler.

Alderuan'ın hareketinin ardından heyetin lideri öne çıktı.

“Lütfen sunum mermerindeki detaylara bir göz atın.”

Görevlilerin merakını gururla karşıladılar ve mermerin ışığını harekete geçirdiler.

Kuzeyde gıda arzı her zaman en önemli konu olmuştur.

Bu nedenle, sıcaklığı temel doğal ortam olarak kontrol eden mana çemberlerine ihtiyaç duyuldu.

"Garambell her şeyden önce batı ile ilişkilerini geliştirmeye başladı” dedi.

Kıtada iki büyük ova vardı, bunlardan biri Navapal Krallığı'nda, diğeri ise Mosae Krallığı'nda bulunuyordu.

Ancak Mosae, alışılmadık bir şekilde, tahılın batı bölgesinin ötesine gönderilmesine karşıydı.

"Batı etkisi nedeniyle Mosae Krallığı, imparatorluğumuzla ilişkilerinde soğuktu, ancak bu sefer durum farklıydı.

Garambell ve Mosae Krallığı'nın arası başka hiçbir sebep yokken iyiydi. Mosae Krallığı'nın Kralı'nın en sevdiği prenses Garambell'de evlendi ve Kraliçe oldu.

"Aslında, ilk hedef bir ithalat pazarı geliştirmekti, ancak..."

Garambell Krallığı'ndaki salgın durumun çaresi bulunsa da delegeler, üstlendikleri zorlu göreve rağmen memnuniyetle karşılandı.

Pharim şifalı otlarının İmparatorluktan gelişinden önce durumu en kritik olan Garambell Krallığı Kraliçesi'nden başkası değildi.

"Gördüğünüz gibi, insanlarımızın yaklaşık yüzde 30'unu besleyecek bir hızlı tahıl anlaşmasının sonucuna vardık."

Elbette ne İmparator ne de heyet işlerin yolunda gitmesini beklemiyordu.

"Kolay olmayacaktı ama neden bu kadar iyi gitti?"

Mosae ile Garambell Krallığı arasındaki ilişkiyi biliyorlardı ama yetkililer yine de merak ediyorlardı.

O sırada delege başkanı Marco'yu öne doğru itti.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin