77.Bölüm;

208 25 0
                                    

Paranın tamamı babasındandı, yapacak bir şeyi yoktu, başını öne eğip başını sallamaktan başka yapacak bir şeyi yoktu.

'Sanırım babama çok fazla güveniyorum.'

Başlangıçta, planlarına göre, üst operasyon sırasında azar azar fon toplayacaklardı.

Ancak zaman geçtikçe, kayıp çocuklar, iradeleri dışında görevler yapmaya devam edecekler.

Sonra, endişelerini gideren alçak, yumuşak bir ses başından aşağı döküldü.

"Siervy, kendin için harcarken paran bitmiyor mu?"

“Sebi için…?”

"Evet, kocaman bir kalbin olduğunu kesinlikle biliyorum ve çocuklara karşı çok sempati duyuyor olmalısın."

Siervian bu gerçeğe başını salladı.

Ve sıcak, büyük bir el dikkatlice başını okşadı.

"Emperyalist olarak doğduk ve imparatorluk halkını sevmemiz doğal ama sen hâlâ genç değil misin Siervy?"

[ Alderuan Erveldote ]
Düşünceler: Sen oldukça şımarık bir çocuksun. Sadece bu yaşta kendini çok zorlamandan korkuyorum. Tıpkı Damien gibi.

“…”

Endişeyle çarpan kalbi sonunda sakinleşti.

Ama bu sefer dokunulmuş gibiydi.

Siervian hızla sözlerini kaybetti ve İmparator'un mavi gözlerine baktı.

Gözleri endişe doluydu.

"Sebi iyi."

"Yine her şeyin yolunda olduğunu söylüyorsun."

Babasının endişeyle azarlamasına başını salladı.

Gerçekten iyi olmasına rağmen.

Öncekinin aksine, zaman zaman aç değildi ve dünyadaki ona uyan tüm giysilere sahipti.

Ve hasta olduğunda yanında biri.

"Ama her şeyin yolunda olduğunu söylerken bazen yolunda olmadığını söylemenin sebebi nedir?"

Siervian yumruğunu sıktı, babası bu tavırdayken artık vazgeçemezdi.

Sonra onun nedeni.

"Sebi iyi. Beri- Beri…! Sebi'de bu baba var!”

[ Tercih edilebilirlik +100 ] [ Tercih edilebilirlik +100 ] [ Tercih edilebilirlik +100 ] [ Tercih edilebilirlik +100 ]

Hala bazen kabuslar görüyor.

Karanlık, soğuk bir zindanda olduğu bir kabus. Olmasını dilediği mutlu anları düşünemeyecek kadar karanlıktı.

Ve suçlamaların ve terk edilmelerin korkunç seslerinin arasından yürüyor ve sonunda ölüm hücresine gidiyor.

“Sebi, babam sayesinde iyi. Babam Sebi'ye her gün lezzetli yemekler verir ve Sebi'yi sever!”

Ve uyandığında rahatlamıştı.

Onu çevreleyen sıcak sevgi gerçekti. Onu zamanda geri getiren mucizevi bir mucize sayesinde.

"… Anlıyorum."

Başını bir kez daha okşadı.

Bu, Siervian'ı bir söz vermeye zorladı.

Geçmişte ve her zamanki gibi aynı şeyleri tekrarlamamak, sık sık babasını baltalamaya çalışanların planlarını bozmak.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin