75.Bölüm;

190 25 1
                                    

[ Hex ]
Düşünceler: Gecekondudan kaçırılmaları beni endişelendiriyor, umarım aileleri onlara söylememiştir.

Bu Siervian'ı şaşırttı.

Bir anda, garip bir acı kalbini deldi.

Geçmişini hatırlayarak terk edilmiş çocuklarla anında empati kurdu.

'Şimdi iyiyim ama o çocukların gidecek hiçbir yeri yok.'

Korkulu tavrını bıraktı ve ileriye baktı.

Çocuklara dikkatlice baktı ve beklediği gibi, herkes hala donmuş gibiydi.

Sonra birdenbire tuhaf bir durum penceresi gördü.

[ Melek ]
Meslek:
Tercih edilebilirlik: 1.000

'Melek? Sihirli aritmetikten... şu Melek?'

Gözlerini ovuşturdu ama yine aynı durum penceresiydi.

Aynı isimde başka biri olduğunu düşündü ama kızıl saç göze çarpıyordu.

'Önceki hayatımdaki ünlü Melek'in de kızıl saçları vardı...'

Basitçe söylemek gerekirse, sihirli aritmetik, sihirli dairelerin nasıl çizileceğinin incelenmesidir.

Bir insanın ihtiyacı olan tek şey sihir değildir. Ayrıca daha güçlü büyü yapabilmek için çeşitli formül yöntemlerini bir arada öğrenmek gerekiyor.

Teorileri organize eden ve etkili bir yöntem izleyen sihirli aritmetikti.

'Ama Melek sadece Güney Kıtasında ünlü.'

Bunu tekrar tekrar düşünerek, hızla Hex'in üniformasının eteğini çekti.

"Hex, Hex."

"Evet majesteleri? Yorgun musun?"

“Hı-ıh. Çocukları nerede buldular?”

Çocuklara acıyarak bakan Hex, Siervian'ın sözlerini merak etti ama yumuşak bir şekilde yanıtladı.

“Buraya gelen tüm çocukların kıtanın güneyinden kurtarıldığı söylendi."

"Anlıyorum."

Güney Kıtası hâlâ köleliği sürdürüyordu, bu yüzden önce çocukları orada aramak doğaldı.

Angel uzun süredir köleydi ve Angel'ın yeteneğini fark eden biri kimliğini geri kazandı.

'Sanırım bu gerçekten Angel.'(Melek mi Angel mi yazayım?)

Daha genç olmasına rağmen birçok yönden aynı kişi gibi görünüyordu.

'Yaklaşalım.'

Kalbi çılgınca atıyordu.

Daha sonra düzenlenen Angel'ın '12. Büyü Çemberi' mana tüketimini azalttı ve buna yenilik denildi.

Siervian'ın hapsedildiği zamandı, bu yüzden sonunu hiç görmedi.

'Sen çok önemli bir insansın, eminim son zamanlarda bir şeyler hakkında çok düşünüyorsundur.'

Yeteneği görmek birdenbire ona enerji verdi.

Tanka'ya şevkle sihir araştırması yapmasına yetecek kadar makaronlar yedirmek gibiydi.

Yaklaşır yaklaşmaz, Siervian tuhaf ifadesini gizleyemedi.

[ Angel ]
Duygular: Dehşete Düşmüş
Düşünceler: Haa, bilmiyorum, bunun ne olduğunu bilmiyorum. Bu korkutucu. Ya kekelersem, gardiyanlar gelir mi? Ve parti salonu ve dolayısıyla tüm imparatorluk çöker mi?

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin