Bu nasıl oldu?"Seni şeytan!"
"Devam et ve öl! Seni kötü fahişe!"
Öfkeli kalabalık, sanki tüm vücudunu acımasızca yumrukluyormuş gibi Siervian'ın üzerine iki büklüm oldu.
Vücudundaki bu sihirli kısıtlamalarla ilerlemeye devam etmek zaten zordu, ama onu tökezleten, etrafındaki sert eleştirilerdi.
“Üzerine biraz çöp atın!”
"Evet! At onu!”
Bir şey bana doğru fırladı, kafamın arkasına bir gümbürtüyle çarptı.
Gardiyanlar onu durdurmaya çalıştı ama artık çok geçti. Muhafızlar zaten bunu yapmak için zar zor hareket ettiler.
Yemek artıklarının kokuşmuş kokusu saçlarına dokundu.
"Çürük yemek sadece senin için, seni kahrolası fahişe!"
“Açlıktan ölen çocuklar var!”
Onlara aldırış etmemeye çalışan Siervian, yürüyüşüne sessizce devam etti.
“Lüksün bir sınırı var!”
Siervian cevap vermeyince kalabalık daha da öfkelendi, ama onlardan habersiz, 'lüks' denince dudakları kıvrıldı. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ama yine de "lüks"tü.
Adil değil.
“Şiddetli saldırılara devam ettiğini söylemediler mi? Saraydakiler onlar için ne kadar zor olduğunu tarif bile edemezlerdi.”
"Nasıl olur da bu tür bir prenses, aziz benzeri İmparator'dan gelmiş olabilir. . . ”
Kalabalığın içinde atacak hiçbir şeyi olmayanlar, onun duyması için bilerek yüksek bir sesle kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.
Bir kişi hariç tüm başkent adeta bayram havasına büründü. Kötü kadının idam edildiği haberi, havaya yayılan tuhaf çılgınlığı körükledi ve sonunda lüksü ve hoşgörüsü için zulme maruz kaldı.
'Bu gerçekten adaletsiz.'
Dolu dolu duyguları adımlarını yavaşlatıyordu. Başını gururla kaldırıp böyle bir şey yapmadığını ilan etmek istedi.
“Ve kara büyüde de ustalaştı mı? Sana söylüyorum, o çıldırdı."
"Prenses olmayı hak etmiyor."
Başını kaldırmak istedi ama bu kınayan sözler üzerine bir kez daha ürktü.
Adaletsiz olduğunu, durumun böyle olmadığını - söylese bile hiçbir şey değişmeyecekti. Kimse ona inanmazdı. Uzun zamandır bu böyleydi.
'Bu insanların dediği gibi, pozisyonumu gerçekten hak etmiyorum.'
Gerçek bir prenses olmak için titizlikle eğitildi.
O asla isyan etmedi. Kendi çocukluğunu bile hatırlamıyordu çünkü kendini tamamen adaması gerekiyordu.
Bunların hepsini yaptı ama sonuç bu oldu.
"Ooohh. . . !”
"O kişi? Kötü cadı o mu?”
Masum çocukların sesleri alaya katılınca başını kaldırması zorlaştı. Öne doğru yürümeye devam etti.
Uzun bir süre hapiste kaldığı için ayakları çabucak soğudu. İmparatorluğun başkentinin etrafındaki sıcaklık sihirle kontrol ediliyor olsa da, dışarıda çıplak ayakla yürümek hala işkenceydi. Ayaklarındaki kesiklerden yavaş yavaş kan akmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantastik🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...