76.Bölüm;

210 26 0
                                    

Birkaç gün sonra Siervian hazırlandı ve İmparatorun sarayına gitti.

Elinde Marco ile yaptığı planın sunumunu içeren sihirli bir boncuk vardı.

Son birkaç gündür Prenses'in sarayında yapılan birçok tartışmanın sonucu buydu.

'Dinleyecekler mi?'

Çocukların resmi gözlerinin önünde belirdi, dayanamadı.

Siervian, terk edilmenin acısını herkesten daha iyi biliyordu.

Şu anda bile, çokça sevgi gördüğü bir zamanda.

'Benim sorumluluğumda.'

Özel bilgi ve güce sahip biri olarak Siervian, sorumlu tutulması gerektiğini düşündü.

Öncelikle, yardımcı olacak bir şey için babasının onayına ihtiyacı var.

Marco, Prenses'in sarayına uğradığında, onun endişelerini dinledi ve başka bir makul fikir verdi.

'Böyle bir talepte bulunmak beni başka biri gibi hissettiriyor...'

Prensesten rastgele bir talepte bulunmak yerine bazı veri sunumları hazırlamasını istedi.

Marco zaten bir tepe ve bir refah vakfı kurmak için motive olmuştu.

"Majesteleri Prenses burada, sizi selamlıyorum. Majestelerine haber vereyim mi?”

"Evet!"

Küçük çocuk elinde sihirli boncukla içeri girdi ve İmparatorluk sarayının Baş Hizmetçisini hayrete düşürdü.

Ama içeri girdikten sonra, bu haberler teslim edilecek.

İmparator, uzun süredir Hex'ten raporlar alıyordu, ancak İmparatorluk sarayının genç Leydisi'ne her an gelmesi emredildi.

"Siervy, içeri gel."

"Baba!"

“Ama biraz bekleyin, rapora devam edin.”

Belki de buna alışmıştı, Hex İmparatorluk Prensesini kısaca selamladı ve raporuna devam etti.

“Böylece Kont Mirccino ile ilgili çalışma tamamlandı. Bunun nedeni, önceki nesillerin aksine, İmparatorluk ailesinin memnuniyetsizliğinden kaynaklanıyor gibi görünüyordu.”

"Hmm."

Hex, Kont Mirccino'nun Lara'yı saraya göndermesini açıklıyor gibiydi.

Siervian, ilgilenmiyormuş gibi yaparak dikkatlice gözlerini devirdi.

[ Hex ]
Düşünceler: Ama Kont Mirccino direndi, hayatını bu şekilde riske attı. Daha fazla bir şey olmalı, ama temkinliydi.

Hex'in düşüncelerini okuduktan sonra şok oldu.

'Kont öldü!'

Belki de sorgulamasında açığa çıkması gereken çok şey vardı.

İmparatoriçe ile olan ilişkiler veya onları çevreleyen soylular, aristokrat fraksiyona geçmeye çalışıyor.

"Anlıyorum. Şansölye görevden alındı.”

"Evet majesteleri."

Hex gittikten sonra, İmparator doğal olarak Siervian'ı içeceklerle dolu masaya yerleştirdi.

Baş Hizmetçi de bir takım şekerlemeler getirip, sanki doğal bir refleksmiş gibi önüne koydu.

Siervian'ın İmparator'un sarayına çok dolu geldiği bir zaman vardı, ama yine de, ne zaman gelse, her zaman içecekler ve atıştırmalıklar var.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin