24.Bölüm;

951 102 5
                                    


Garambell Krallığı'nın düşüşünün kendine has bir yönü vardı.  Bir afet nedeniyle yıkılan bir krallığın ilk vakasıydı.

Krallık savaş yerine endemik bir hastalık nedeniyle çöktüğü için, o zamanlar insanlar onu çok araştırdı.

Aynı hatayı tekrarlamamak için.

Siervian sınıfta sarayın dışındaki tarihin karanlık tarafını öğrendi.

"Garambell'in çöküşü, açık ara tarih kitaplarına yazılacak en önemli olaydır."

Tarih öğretmeni Kont Bianche, sanki daha fazla vurguluyormuş gibi ona defalarca anlattı.

'O zaman şu anda oluyor.'

Ama neden imparatorluğun bir Markisi, Pharm bitkilerinin tedarikinden sorumluydu?

Garipti.  İmparatorluk kıtanın krallıklarına hakim olsa da, diğer ülkelerin şifalı bitkilerinin akışını yönetmesi için hiçbir neden yoktu.

"Peki ya Pharim'in saklama koşulları?"

"Öncelikle bol bol yedek bitkimiz var.  Ancak, yalnızca bu çeyreğin malzemeleri kaybolmuştu.”

Krallıktan acil bir durumda gelen bir talep bile değildi.  Aksine, imparatorluk onlara düzenli olarak şifalı otlar sağlıyor gibi görünüyordu.  Bir tür ticaret miydi?

Siervian'ın soruları kısa sürede çözüldü.

[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Garambell dağları harmin çayı için özel bir gübreye sahip olduğundan, çay yapraklarının yetiştirilmesi için önemlidir.  Önümüzdeki yıl harmin çayının arz ve talebinde sorunlar olabilir.

[ Hex ]
Düşünceler: Garambell dağlarının özel gübrelerin üretiminde ne kadar büyük bir farkı var?

İmparator düşüncelere dalmıştı, Şansölye Hex onun yanında durdu ve kelimelerini dikkatlice seçerken birbiri ardına düşündü.

Siervian onlara yakından bakmaya karar verdi ve çok geçmeden pek çok şey öğrendi.

Bu sadece basit bir ticaret değildi.

'harmin çayıyla ilgili.'

İmparatorlukta Garambell Krallığı, Pharm bitkilerinin istikrarlı bir şekilde korunmasına yardımcı oluyordu.  Batı kıyılarının endemik hastalıklarında kullanılan şifalı bir bitkiydi ama daha çok doğu ormanlarında üretilen bir bitkiydi.

Garambell gibi küçük bir krallığın Pharm'ı istikrarlı bir şekilde kabul etmesi kolay değildi.

'Hmm... Anladım.  Yani Garambell doğrudan Pharm'ı almak yerine, karşılığında Harmin çayı yetiştirmek için gübre mi üretiyor?'

Harmin'i yetiştirmek için gübre, imparatorluğun Pharim karşılığında sahip olduğu bedeldi.

İki adam düşündükleri için ıstırap çekerken, Siervian geçmişte bildiği şeyleri de hatırladı.  Tarih öğretmeninden duydukları zihninde canlandı.

'Eğer Harmin çayıysa, elbette imparatorluğumuz için önemlidir.  Yani ne yapmalıyız?'

Onun için iyi bir hatıra olmasa da Harmin çayı imparatorluğun en önemli maddelerinden biriydi.

Kuzeyde yaşayan insanlar manaya duyarlıydı çünkü hepsi devasa mana çemberleriyle çevrili yaşıyorlardı.

Manaları yeterli değilse, bir hastalığa yakalanırlar.  Ve bunu engellemenin yolu, imparatorluğun tüm insanlarının altı yaşından itibaren durmadan içtiği Harmin çayıdır.

'Ne garip.  Bu zor.'

Ancak bir süre yetişkinlerin karmaşık düşüncelerini okuduktan sonra başı da ağrımaya başladı ve vücudu onu yetişkin iradesine karşı çekmeye çalışıyordu.  Ah, bu karmaşık soruna aldırmayın.  Sadece koş ve en sevdiğin çiçekleri görmeye git.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin