36.Bölüm;

712 86 8
                                    


"Böyle güçlü bir mana kokusu hissetmeyeli uzun zaman oldu.  Majestelerinin bildiği gibi…”

"Sözlerine dikkat et Kule Lordu," dedi imparator.

Siervian'ın önceki hayatında kule lorduyla ilk tanışması yaklaşık on iki yaşındaydı. Başlangıçta, bu tür ziyafetlere katılacak biri değildi.

O zaman, onu sadece ağabeyini görmek için orada olduğu için selamladı. Ve sanki onu duymamış gibi yanından geçti.

"Prenses'in manasının kokusu o kadar olağanüstü mü?"

"Evet, Majesteleri İmparatoriçe.  Yani…"

Görünüşe göre imparator rahatsız oldu ve kule lordunun sözlerini engellediği için kule lordu ihtiyatlı hissetmeye başladı.

Kafasından geçen konuşmayı dinleyen Siervian'ın da ciddi bir ifadesi vardı.

Burada garip bir şey var.

Belli ki, alışılmış olana göre sekiz yaşındayken sihir öğrenmeye başladı. Ancak, bunda hiçbir yeteneği olmadığı anlaşıldı, bu yüzden imparatoriçenin önerdiği diğer çalışma alanlarına yeniden odaklanmak zorunda kaldı.

'Ne olduğunu merak ediyorum. Şu anda gerçekten o kadar güçlü bir mana kokusuna sahipsem, o zaman, nasıl...'

Karmaşasının ortasında düşünürken, imparatorun vahşi sesi tekrar bahçede gürledi.

"Kişinin mana kokusu büyürken değişebileceği kadar değişebilir."

"Bu - ancak..."

Kule lordu kabul etti, ancak hafif bir hayal kırıklığı ifadesi vardı.

"Siervian'ın aceleci davranacağından endişeleniyorum."

Ancak imparatorun sert ses tonundan sonra, bu kez başını eğerek konuşan imparatoriçe oldu.

Ortamı kavrayan Siervian da başını salladı. İmparatoriçenin Siervian'a iyi davranıyormuş gibi gülümsemesi de rahatsız ediciydi.

"Ah... Değişebilirdi."

Siervian, daha önce büyü çalışmalarında ilerlemediği için mana kokusunun değişebileceğini bilmiyordu.

'Belki benim için de öyle olmuştur.  Ben gençken oradaydı, ama yakında kaybolacak.'

Sonunda, beslediği umut boşuna sona erdi.

Yine de bir şeylerden rahatsızdı.

Bilinçsizce ve kasvetli bir kalple, yüzünde hala kararlı bir ifade olan babasına baktı. Bunu bilmeden yaptı ama kızgın olmadığını doğrulamak için durum penceresine baktı.

[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Siervy'ye gereksiz baskı uygulamak için hiçbir neden yok. Bir de Aviche'nin iradesi var, yani Siervy çocukken canının istediği gibi oynamalı?

Durum penceresinde annesinin adını görünce, farkında olmadan ağzı hafifçe aralandı.

Annesi böyle bir vasiyet bırakmıştı.

Siervian'ın çocukken ders çalışmakta çok zorlanacağından korkuyordu.

"Ama boşa gitmez mi, efendim?"

"Siervy'nin eğitimi sekiz yaşına geldiğinde yeterli olacak."

"Evet majesteleri?"

Siervian umutsuzca yükselen gözyaşlarını dökmemeye çalıştı.  Annesini duyunca çok sevindi.  Bunun için ağlamak istemiyordu.

Ve şimdi babasının bilmesine rağmen onu ihmal etmediğini gördü.  Sadece ona huzurlu bir çocukluk vermek istiyordu.

"Mana kokumun yakında kaybolacağını bilmiyorsun, bu yüzden bu konuda yapılabilecek bir şey yok."

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin