Nama anak keduaku, kami namakan Juhairiey Darwin bin Adam Johnson.
Untuk pengetahuan semua, Jojo sekarang sudahpun berkahwin dengan bekas tunangnya yang dahulu.
Katanya, dia sudah jatuh cinta dengan bekas tunangnya itu.
Hidup mereka bahagia.
Manakala Miani pula sekarang sudah menjadi seorang model yang Berjaya dan sekarang sedang bertunang dengan seorang jejaka korea.
Hari ini, genaplah 3 tahun umur Erry. Majlis sambutan hari jadinya disambut dengan meriah oleh nendanya di Villa DJ.
Majlis Cynta pula sentiasanya disambut dikampung kerana Cynta lebih senang di Kampung ku.
Adik aku pula sekarang sedag berkawan dengan seorang budak Arab.
Berpurdah macam yang diidamkannya.
Mak dan ayah turut gembira dengan perkembangan adikku.
Homestay yang diamanahkan oleh ku dijaga dengan sempurna.
Aku menyerahkan homestay itu kepadanya 100% untuk menguruskannya.
Aku malas nak fikir pasal homestay tu.
Azzam dan Wan pula sekarang masing-masing sudah berkahwin dengan gadis pilihan hati.
Alhamdullillah, mereka pun bahagia. Kami masih lagi berhubung sebagai kawan.
Adam pun tidak pernah melarang. Baginya, apa sahaja akan dilakukan untuk kebahagiaan aku.
“jauh manje termenung. Ingatkan siapa?”
aku senyum memandang Adam.
“manje tak sangka, yang manje akan merasakan hidup bahagia seperi sekarang bie.” Luahku.
Adam menghadiahkan senyuman kepadaku.
“tak sangka, my rich hubby dah kembali. Thanks bie. Dah bahagiakan manje sekarang." Ucapku.
"Love you sayang.
And... Thanks. Sebab dah terima bie kembali pada manje walaupun bie dah banyak buat salah pada manje."
Adam mencuit manja hidungku.
Dipeluknya aku dari belakang.
Bahagianya aku sekarang.
...End...
19/12/2021
12:54pm
YOU ARE READING
Rich Hubby
Teen FictionAdriana. kisah kawin muda yang dihalang keluarga. banyak kisah duka, pahit manis yang dia lalui. mampukah dia bertahan? ditinggal pergi selepas selesai akad nikah. oh. itu belum sadis lagi. banyak yang perlu dia hadapi... tanpa suami di sisi.