„Pane učiteli." Ušklíbla jsem se, zrovna kdy sedím na jeho učitelském stole s roztáhlýma nohama a on je mezi nimi.
„Hmm, líbí se mi tahle Madd." Zavrčel a přejel mi dlaní po krku. Dychtivě jsem zalapala po dechu.
„A co s ní uděláš?" Podívala jsem se na něj a jemu se zablesklo v očích. Chtěla jsem ho provokovat dál, ale je mi jasné, že on se jen tak nedá.
„Dělal bych s ní různé věci, ale na to abychom je mohli vyzkoušet jsme na špatném místě." Řekl mi klidně. Škoda, že nejsme doma.
„Tak to tahle Maddy asi bude muset odejít." Na oko jsem posmutněla.
„Tak to rozhodně ne." Usmál se a hrubě přitiskl svoje rty na ty moje. Dravě se naše rty dotýkaly. Jeho dlaň se obtočila okolo mého krku, korigovat mě tak. Jeho ruka na mém krku mi dodává dávku nadrženosti.
„Miluju tě Adame." Vydechla jsem, když mě k sobě přitiskl. Ve svých dlaních mi zmáčkl můj zadek.
„To já tebe miluju." Zašeptal mi do rtů, které dráždil těmi svými.
„Sukni na tobě vidím poprvé." Rozpojil naše rty a sjel mě pohledem.
„Ale líbí se mi." Díval se mi hluboko do očí. Prudce zajel k mým vnitřním stehnům. Zatajil se mi dech a motýlci v mém břichu se ozvali.
Adam se na mě ušklíbnul, moc dobře ví, co se mnou dělá.
„Jsi nádherná." Zašeptal, když se na mě dlouze díval. Z jeho slov jsem se musela červenat. To já se na něj nemůžu vynadívat, hlavně teď, kdy vypadá jako lovec.„Ale já vím kotě, že se na mě taky nemůžeš vynadívat." Upřímně se zasmál. Líbí se mi, že má stejný smysl pro humor. Já si ze svého sebevědomí taky dělám srandu.
Přes mé břicho se dostal, až k mému hrudníku. Dnes mám na sobě jen tílko.
Dostal se, až pod moji podprsenku. Vzal si do ruky mé prso a svými prsty mi zmáčkl mou již tvrdou bradavku. Rychle mě políbil a tím tak utišil moje zasténání. Usmála jsem se mi do rtů.
Naklonil se k mému hrudníku a bradavku mi olízl. Těžce jsem vydechla.„Už bych měla jít." Odlepila jsem naše rty. Řekla jsem to docela starostlivě, jelikož je mi jasný, že už bych měla jít.
„Dobře ale musíme se domluvit na dokončení." Usmál se na mě a ještě mi vlepil rychlou pusu.
Ode dveří jsem na něj mávla a opustila jeho slavný kabinet informatiky.
Na chodbě nikdo nebyl tak jsem rychle přeběhla k záchodům a vyzvedla Oliviu, která mě celou dobu kryje záda. Společně jsme vyšly ze záchodů, jako že jsme tam byly celou dobu.-
32. kapitola! Doufám, že se vám takovéhle kapitoly líbí, když tak mi napište, co by jste rádi.
Vaše Matilda <3
ČTEŠ
Učebna Informatiky
RomanceMaddy je vzornou studentkou gymnázia. Ale na jednom večírku potká nádherného muže Adama, který se jí dostane pod kůži. Maddy se do Adama zamiluje až po uši. Jakým problémům bude čelit Maddy a Adam? _MatildaZoel_