„Madd, Pathrik nechce aby jsi byla s Adamem." Řekla sklesle mamka, když přišla do mého pokoje.
Asi jsem špatně slyšela!„Takže najednou milý Pathrik bude zastávat roli mého otce a zakazovat mi být s někým s kým chci být." Jasně že jsem se rozčílila, kdo by se v mé situaci nerozčílil?"
„Maddy, já jsem to neschválil, jen tě upozornit, že s tím za tebou třeba přijde." Už jsem se lekla, že s ním souhlasí. To by jsem byla úplně v prdeli.
„Pokud ti to přijde říct nekřič na něj moc, prosím." Chytla mě za ruku.
„Takže on mě omezuje a já ještě mám být hodná, mami tohle nejde." Hrnuly se mi slzy do očí.
„Maddy, já pro tebe chci samozřejmě jen to nejlepší." Upřímně se mě koukla do očí.
„Ale vždyť já vím, akorát nezvládám fakt, že by mi měl chlap, kterého znám týden diktovat, co dělat a co ne." Vysvětlila jsem jí, už poněkud v klidu.
„Já vím Maddy, taky neříkám, aby jsi ho v tom poslechla." Usmála se na mě. Takže si mám i přesto dělat co chci? Tak to beru!
„Tak to potom beru." Usmála jsem se na ní.
„Je hezký tě vidět šťastně zamilovanou." Usmála se na mě. Je pravda, že jsem v tom až po uši.
Vypustila jsem myšlenku na Pathrika radši z hlavy, než bych se znovu naštvala. Snažila jsem se myslet na něco jiného.
Šla jsem na na zahradu. Sedla jsem si na venkovní posezení. Sice dnes není úplné teplo a vypadá to na bouřku, ale je tu příjemná atmosféra.
~
„Tati, ty mi někam odejdeš?" Začala jsem natahovat.„Zlatíčko, budu muset odejít, ale než budeš dospěješ tak se vrátím jako na koni."
„Určitě to uběhne rychle a za chvíli ti bude osmnáct a já se už budu vracet." Pohladil mě po vlasech.
„Ale mně bude smutno." Natahovala jsem.
„Nene ne princezno, vyroste z tebe silná a nádherná žena a já hned přijdu." Hladil mě po zádech.
„Dobře ale nesmíš na mě zapomenout." Udělala jsem na něj psí očíčka.
„Nezapomenu, slibuji." Začal se smát a vzal si mě do náruče.
~-
Přiznávám je to krátká kapitola ale doufám, že vám to zase tak nevadí.
Nevěděla jsem jak pokračovat. Ale mám velké plány do dalších kapitol!
Tak zatím!
Matilda Z.
ČTEŠ
Učebna Informatiky
RomanceMaddy je vzornou studentkou gymnázia. Ale na jednom večírku potká nádherného muže Adama, který se jí dostane pod kůži. Maddy se do Adama zamiluje až po uši. Jakým problémům bude čelit Maddy a Adam? _MatildaZoel_