39.Kapitola

204 4 0
                                    

„Tak jo, já teď tam rychle vlezu a ty poběžíš vystrašená na záchod, rozumíme si?" Zašeptala jsem před kabinetem informatiky. Ano, před Adamovým kabinetem.

„Jasně, co bych pro vás neudělala, držím palce." Zašeptala rozzářeně na zpátek. Zkontrolovala celou chodbu a rychle se rozběhla. Já an nic nečekala a vtrhla jsem za Adamem.

„Tady jseš." Lekla jsem se, když se jeho hlas objevil přímo za mými zády.

„Máme třicet minut." Oznámila jsem mu velmi cennou informaci. Začal zářit.

„To by jsme možná něco stihnout mohli." Svou dlaní si mě přitáhl blíž a něžně mě políbil na rty. Už se mi po něm docela stýskalo. Už to bude pár dní co jsme s ním nebyla.

„A co chceš stihnout?" Zašeptala jsem a nevinně jsem se na něj podívala.

„Myslím, že víš." Usmál se a rychle mě chytl za zadek a já omotala své nohy kolem jeho boků. Opatrně mě posadil na jeho učitelský stůl.

„Musíš mi slíbit, že budeš zticha." Díval se mi do oči a při tom si hrál s mým spodním rtem.

„Budu, pane učiteli." Ďábelsky jsem se na něj zatvářila a prst mu olízla.

„Vůbec mi to neulehčuješ zlato." Řekl a políbil mě.

„Ale musíme být rychlí." Zašeptal a prudce mě otočil. Najednou jsem ležela bříškem na jeho stole a nohy jsem měla opřené dolů.

Natiskl se na můj skoro odhalený rozkrok. Jelikož mám dnes sukni, Adam má snadnější přístup.

Pohladil mě po zadku a dal mi na něj pusinku. Schválně pomalu mi stahoval kalhotky, až ke kolenům. Vydechla jsem.
Začal mě hladit od boků až po stehna. Zmáčkl můj zadek v dlaních a naklonil se nade mě.

„Stačí říct a já přestanu." Začal mi líbat krk.

„Ano pane..." Kňukla jsem, když mě Adam jemně kousl.

„Prosím pane.." Zaprosila jsem, ale větu už jsem nedokončila.

„Moc to chceš?" Kontrolní otázečka!

„Ano pane učiteli." Tiše jsem vyjekla. Asi se rozteču, když se na mě zezadu tlačí jeho chlouba.

„Tak já ti to dám." Usmál se a věnoval mi polibek na záda.

Jeho prsty do mě vnikly. Tlumeně jsem zasténala. Užívala jsme si to, do doby než je ze mě vytáhl.

„Neboj nepřipravím tě o orgasmus!" Zašeptal mi do ucha a stoupl si.

Ohleduplně do mě vnikl. Musela jsem si překrýt ústa rukou, abych nevykřikla. Dostal se do mě celý. Nedokážu to snad udržet v sobě.
Snažila jsem se a tlumila vzdechy co to jen jde.

Když začal Adam přirážet tvrději, už má ústa musela překrýt i jeho veliká dlaň.

Po chvilce mi vyrašil pot na čele. Už trochu bolestivě do mě zajížděl. Teď jsem trochu nevěděla jestli to je spíš příjemné nebo nepříjemné. Ale ta mírná bolest tomu dodává něco co jsem snad ještě nikdy nepocítila.

Musela jsem se opřít lokty o stůl a tak zmírnit, už tak malé, otřesy. Zavřela jsem oči a nechala se unášet nekončící slastí. Měla jsme pocit, že teď a tady exploduju. Zaryla jsem nehty do stolu a přimhouřila oči. Cítím jeho vrchol, cítím, že už víc nevydrží. Rychle přirazí a nechá mě v sobě.

Teď už jen těžce oddechuji. Adam mě opatrně přetočí a začne vášnivě líbat. Hladí mě po tvářích a zkoumá můj výraz.

„Nechci aby jsi si myslela, že tě využívám jen na sex." Přizná mi sklesle.

„To já si ale nemyslím, vždyť to bylo nádherný pro nás pro oba." Usmála jsem se a pohladila ho po mírném strništi.

-
Nevím jak to, ale psalo se to docela samo. Možná se za sebe malinko stydím, ale doufám že se vám příběh zatím líbí.
Těším se na vás příště.
S láskou Matilda <3

Učebna InformatikyKde žijí příběhy. Začni objevovat