Aşklarım nasılsınız?
İyi olun hep ama ben iyi değilim.
Çünkü okuyucular çok, hayalet okuyucular bile çok. Yorum yapmıyorsunuz ve bu beni üzüyor.
Ağlatmayın beni qhühhüh😭😭
Ben yine de size söylemek istedim. Sizin için sınav haftamda o kadar şeyin arasında sizlere bölüm yazıyorum ve karşılığını düşük şekilde alıyorum. Umarım desteğinizi eksik etmez ve beni anlarsınız.
Neyse, hadi biraz heyecanlanalım.
Oy verip, yorum yaomayı unutmayın. Düşünceleriniz önemli. Yanlışlarım varsa affola, kontrol etmeden atıyorum çünkü.
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.
.(Yazardan)
3 gün önce...
Birkaç gün önce, Kim sarayında sessizlik hakimdi. Taehyung o gün Jungkook'un annesi Kraliçe Jeon tarafından basılınca, kendine ve ruheşine bir söz vermişti. Onu asla bırakmayacaktı.
Akşam yemeği için herkes toplanmış, sofrada sessizlik vardı. Kraliçe Kim tabağındaki yemeğinden bir parça kesmiş, ağzına atmadan önce konuşmaya başlamıştı.
"Bence artık anlatmanın zamanı geldi tatlım hm?"
Demiş, kocası, Kral Kim'e seslenmişti. Sofrada tüm aile ferdlerinin dikkati bir- birine kesilmişti. Omega Seokjin istemeden tedirgin olmuş, fermon salgılamıştı. Daha sonra ise kendini sakinleştirmiş, kontrol altına almıştı. Omegaların kanında vardı...
Sofranın başında oturan yaşlı adam, boğazını temizlemiş, bardağından şarap yudumlamıştı.
"Oğlum..."
Taehyung da kendi bardağından biraz yudum almış, dikkatini babasına vermişti.
"Seninle konuşmamız gereken önemli bir konu var. Biliyorsun yaşlandım ve artık dinlenmek istiyorum. Bu yüzden, en kısa zamanda, senin tahta çıkmanı istiyorum."
Babası gülümseyerek söylemişti bu cümleleri. Karşısındaki Alfa ise, gerginleşmiş ve heyecanlanmıştı.
"A-ama baba, erken değil mi?"
"Nesi erken oğlum? Artık kaç yaşına geldin. Ben senin yaşında iki savaşa bile girmiştim. Sıra şimdi sende. Ben de artık dinlenmek, rahat yaşamak istiyorum."
Kral Kim sofradan kalkmış, yavaş adımlarla oğlunun oturduğu yere yaklaşmıştı. Elini, alfa oğlunun omuzuna koymuştu. Taehyung bu dokunuşla ayağa kalkmış, karşısındaki yaşlı adamla gözgöze gelmişti.
"Ben ölmeden, bu güzel anları görmek istiyorum evlat..."
Taehyung, babasının hasta olduğunu ve çok yaşlandığını biliyordu. Bu güne kadar ona her türlü sevgiyi vermişti. Abisi omega bile olsa, ikisine de aynı sevgiyi vermişti. Bu yüzden ona herşeyin en güzelin yaşatmakta borçluydu.
Gözleri dolan iki adam birden bire, bir- birine sıkıca sarılmıştı.
"Eee o zaman, en önemliyi konuya geçelim güzel oğlum."
Annesi Kraliçe Kim, tekrardan tüm dikkatleri üzerine çekmiş, söze devam etmişti.
"Biliyorsun, senin tahta resmi olarak çıkman için, bir eşin ve veliahtın olmalı. Ne de olsa hala birçok işi baban yöneticek o zamana kadar. Bunun için bir seçimin var mı Alfa oğlum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...