Ep: 24

356 45 25
                                    

Şu bölümde ebe doktorunuz olan Kraliçeniz ortaya çıkıcak. Nasılsınız kaplanlarım?

Tıppi açıdan hem bilgileneceksiniz, hem de keyifle okursunuz umarım. Mideniz bulanırsa ben mesul değilim xkdnfjgkdn

Hadi bakalım uzun bir kavuşma bölümüne hoşgeldiniz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar dileği ile..

.
.
.
.

Part 2

(Jungkook'tan)

"Taehyung!"

Sesim o kadar acı dolu bir inleyişle çıkmıştı ki, karnımdan kasıklarıma, ordan da belime acılar yayılıyordu.

"Hekim çağırın! Nöbetçiler! Kimse yok mu?!"

Taehyung önümde bağırıyor, beni yavaşca yatağa oturtmuştu. O sırada hizmetçiler koşarak geldiklerinde şok olmuşlardı.

"Efendim hekim sarayda kimse olmayacağı için köye gitmişti, ilaçlar almaya. Gelmesi çok uzun sürer."

"O ZAMAN BİR ŞEYLER YAPIN!"

Kükreyişi o kadar korkunçtu ki, hizmetçiler koşarak odadan çıkıp bir şeyler aramaya başladılar.

"Jungkook, burdayım tamam mı?"

"Bırakma beni Tae-ah! GELİYOR!"

"Tamam, tamam ne yapmam lazım? Jungkook nefes al lütfen!"

"Sen yapacağını yapmışsın zaten pislik herif! TANRIM PATLAYACAĞIM!"

O an acının, sancının etkisi ile ağzımdan çıkanı söylüyor, çarşafları ve Taehyung'un elini sıkıyordum.

"Özür dilerim, ben yaptım, özür dilerim."

"Taehyung saçmalamayı kes ve önüme geç! Öldürürüm seni yoksa!"

Sinirli ve sertçe yakasından tutup kendine getirirken dişlerimi sıkarak konuşmuştum. Üstündekileri çıkartmış, beni de dikkatli bir şekilde soymuştu. Sadece içlik pijamalarımızla kalmıştık. Hizmetçiler bu sırada sıcak su ve havluları getirmişlerdi. Biri arkama geçmiş yastıkları düzeltirken, Taehyung korkarak bana bakıyordu.

"J-jungkook ben ne yapıcam?"

Korku ve endişe dolu gözlerle bana bakarken, benim de dudaklarım titremiş, gözlerim dolmuştu.

"Hekim nerde kaldı?!"

Sinirle kapıdaki askerlere seslenirken askerler ona daha yeni hekime haber verdiklerini söylemişti. Gözlerini kapatıp derin ve sakin bir nefes alıp verdi. Daha sonra gömleğinin kollarını katlamaya başladı. Ellerini dizlerime koyup bana baktı.

"Güzelim, güzelim bana bak. Hadi, bak bebeğimiz geliyor. Tamam mı? Güçlü dur. Ben halledicem, bana güven tamam mı sevgilim?"

"Taehyung sen hiç birini doğurttun mu dah- AHĞ! ANNECİM!!"

Başımı arkaya atıp, ağlayarak inledim acıyla.

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin