Lan ardarda bölüm istediniz, ben çok mutlu oldum sevilmesine bu hikayenin.
NOLUYO NOLUYO AĞĞAĞAĞAĞAĞABen de gaza geldim, bölümü atayım dedim. Bol bol yorumlarınızı istiyorum, bir daha böyle güzellik yapmam yoksa fjfjdjjd
Yanlışlar varsa kusura bakmayın, sonra düzenleme yaparım. Hızlıca yazdım çünkü, öldürücektiniz beni djdjjddj
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar~~~
.
.
.
."İyileşicek, merak etmeyin. Sadece bir süre dinlenmesi lazım."
Hekim, elindeki malzemeleri ile başını eğmiş, saray odasından çıkmıştı. Jungkook'un odasında sadece annesi, abisi ve eşi duruyordu.
Herşey çok hızla gelişmişti. Omega baygınlık geçirdikten hemen sonra, zaman kaybetmeden, Taehyung kurt formuyla yine hızlıca onu saraya yetiştirmişti. Abisi, Delta Hoseok'u da saraya getirmiş, başka bir odada tedavi görülmesini istemişti. Zirâ halledilicek meseleler vardı.
Jungkook'u saraya getirmelerinin ardından hekimler hızlıca onu muayene etmiş, zehiri bedeninden atması için özel ilaç hazırlamışlardı. Bu sırada herkes odadan çıkarken, Taehyung onu yanlız bırakmamıştı. Yatakta kanlı bedeniyle yatan eşinden gözlerini çekmemişti. Tek duası onun iyileşmesiydi. Kurdu kurdu ile iletişim kurmaya çalışsa da, hiçbir haber alamıyordu. Bu onu daha da delirtiyordu.
Birkaç saat sonra ise hekimle işini bitirmiş, bu sırada Kraliçe Jeon ve Kral Jeon Namjoon odaya gelmişlerdi. Taehyung onlara da kızgındı. Sarayın güvenliğini o gün kimse koruyamamıştı. Kraliçe Jeon ne kadar daha rol yapıcaktı, bilmiyordu. Omega oğlunu aslında sevmiyordu. Ve tüm davranışlarından belliydi. Şuan söylediği sözler gibi.
"Halkın dilinde dalga haline geldik. Durmadan konuşuyorlar. İkiniz hakkında dedikodular bile çıktı. Ormana giderken sizi görmüşler, bu yüzden kaçırmışlar gibi söylentiler. Koskoca devlet prensinin yaşadı-"
"Üç saniye içinde odayı terkedin Kraliçem!"
Taehyung'dan beklenen atağı bu sefer Namjoon yapmıştı. Şuan bunların hiçbiri konuşulmamalıydı.
"Ne dedin sen?!"
Kraliçe Jeon kaşlarını çatarak kral oğluna dönerken sesini yükseltmişti.
"Şuan benim kardeşim, karşımızdaki yatakta can çekişiyor. Ve o senin oğlun. Onu sen doğurdun. Canın yanmıyor mu anne? Hiç vicdanın yok mu senin?!"
Namjoon'un da sesi yükselirken, Taehyung araya girmişti.
"İkiniz de susun ve bu kavganızı odanın dışında konuşun. Bizi yanlız bırakın."
Sert sesi Alfanın burda olduğuna gösterciydi. İki Jeon soylusu da daha fazla tatsızlık çıkmasın diye odayı terketmişlerdi.
Taehyung onların çıkması ile çatılan kaşlarlnı ve dik gövdesini serbest bırakmıştı. Yavaşca yataktaki bedene yaklaşmıştı.
Mum ışıklarının beyaz tene vurduğu yansıma ile terli yüzü ortaya çıkmıştı Omeganın. Taehyung, dikkatlice üzeri örtülmüş bedenin yanına oturmuştu. Jungkook'un elini sıcak avuçları arasına almıştı.
Soğuktu...sıcacık olan elleri, teni, çok soğuktu. Taehyung bu hiss ile dudaklarının bu gece ilk defa titremesine izin vermişti.
"Tenin bu kadar soğuk değildi sevgilim..."
Ve gözlerinden ilk gözyaşının akması ile yanakları ıslanmıştı. Esmer teni, avucundaki beyazlığa zıttı. Omeganın zor ama sakince nefes aldığını görüyordu.
"Kurdunu hissetmiyorum bebeğim..."
Gecenin ilk hıçkırığını sunmuştu odaya. Kalbi ve kurdu deli gibi acı çekiyor, durmadan iletişim kurmaya çalışıyordu.
"Biliyormusun sevgilim, sen çok güçlüsün. Bizim gibisi yok. Sen gücünün farkında değilsin meleğim. Hadi, bir daha bana o güzel mavilerini göster..."
Taehyung biraz dikleşmiş, Jungkook'un yanaklarına bastırmıştı sıcak dudaklarını. Terli alınları birleştirmiş, üzerine ağırlık vermeden fısıldamıştı sevdiği adama doğru.
"Güzel hayallerimiz var meleğim, seni geri istiyorum. Lütfen, ceylanlarını tekrar bana sun. Omegam, lütfen benimle konuş..."
Sesi titriyordu, ama kendini toparlaması, sevdiği adamın yanında olması gerekiyordu.
Dudaklarını tekrar alnına, yanaklarına sonda ise kiraz dudaklara bastırmıştı.
"Seni seviyorum herşeyim..."
Gözlerini kapatmıştı. Birkaç saniye sonra ise burnuna dolan lavanta-yasemin kokusu ile kaşlarını çatmıştı. İçinde bir yerlerde karıncalanma hissetmişti. Alfa kurdu ise o anda büyük mutluluk ile ulamaya başlamıştı.
Taehyung hızlıca gözlerini açmış, gülümsemeye başlamıştı.
"Biliyordum! Biliyordum sevgilim! Hadi bir işaret ver Jungkook! İnsan tarafını da hissedeyim meleğim!"
Taehyung hızlıca ayağa kalkmış, kurdunun omegasını hissetmesi ile koşarak hekimleri çağırmıştı. Durum ciddi ve güzel bir durumdu.
"Kurdunu hissediyorum, sevgilim yaşıyor! Uyandırmamız lazım!"
"T-taehyung..."
O güzel fısıltı...
Alfayı mutluluk gözyaşlarına boğacak fısıltı...
Millet, kitab için fanartlar, editler yapabilenler varmı? Bana haber edersiniz lütfen🥺🥺
Burda kesiyorum çünkü kısa kesmek gerek aaa
Umarım beğenmişsinizdir, 1 hafta sonra görüşürüz aşklarım. BÖLÜMLER TUTSUN Bİ BEKLEYİN DJSJJDJDJD
Sizi seviyorum🤍🤍🤍
~~~~Saygılarla Kraliçe Kate~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...