Merhaba güzellerim!! Kraliçenin müqoş bir geri dönüşle geldi. Tüm ficlere yeni bölümler atıcam. Ve bu sırada da sizin desteğinizi istiyorum. "Bloody Love" , "Çam ağacı" (yeni başladım texting komik bir fic) ve diğer ismini uykulu olduğum için bir türlü hatırlamadağım fluffy bir fic sjsjjs. Hepsine bombeleme geliyorum.
Ve size kötü haberim var. King Kim 25 ya da 30 bölümde final yapıcak. Tabi sizin düşüncenize kaldı, ona göre ayarlayacağım.
Haaa bide size sürprizle geldim ben ehehe😃🤭😊
BU BÖLÜM UZUN ZAMANDIR BEKLEDİĞİNİZ SMUT BÖLÜM🥰✊🏻🥺
Uyaracağım yerden sonra rahatsız olanlar okumayabilirler. Hadi o zaman...
Oyunuzu ve yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.
.
.(Jungkook'un anlatımıyla)
Kim Krallığına birkaç saat önce gelmiştik. Uzun bir yol olduğu için yorulmuştum ve iyiki yolda dinlenmek için çadırlar kurulmuştu. Her yerde müzik çalınıyor, insanlar mutlulukla dans ediyor, çocuklar eğleniyordu. Gece güzel ve huzurluydu. Saraya ulaştığımızda ise bizi çok güzel ve alkışlar eşliğinde karşılamışlardı. Daha sonra ise şuan olduğum konuma hizmetçiler ve Kraliçe Kim ile birlikte getirilmiştim.
Taehyung'un odasına...
Bizim odamıza...
"Bak, ben de bir omegayım. Senin diğer annen olurum. Bana anne de tamam mı güzelim? İlk gecen ve korkabilirsin. Ama karşındakine güven, sevgini ver. Korkma, herşey güzel olucak."
Kraliçe Kim'in konuşması beni biraz duygusallaştırmıştı. Kendi annemden görmediğim ve duymadığım ilgiyi, sakinleştirici sözleri ondan duymuştum. Ve biraz sakinleşmiştim.
Üzerime geçirdikleri beyaz satenler içinde kumaşlarla yatağımızda oturuyordum. Hizmetçiler odayı aydınlatmak için mumları yakıyor, çiçek kokulu tütsüler yakıyolardı. Kraliçe Kim bana hizmetçilerin getirdiği bardağı uzatmıştı.
"Al iç, biraz sakinleşirsin. Oda senin kokunla, heyecanınla dolu."
Verdiği ilaç tadına benzer birşeyi içmiştim. İçimi ferahlatmış, sakinleşmiştim. Nane gibi bir tadı olduğunu sorduğumda, naneden yapılan sakinleştirici olduğunu söylemişlerdi. Güzeldi, her gün buna ihtiyacım olurdu.
"Kızgınlığın ne zaman?"
İşte asıl soruyu sormuştu. Kızgınlığım birkaç güne başlayacaktı ve Taehyung'la bilmediğimiz özel güçlerimiz sayesinde ikimizim de dengesi bozulmuştu.
"Birkaç güne başlayacaktır efendim."
Utanarak söylediklerimden sonra Kraliçe Kim elini yanağıma atmış okşamış, gülümseyerek konuşmuştu.
"Ben inanıyorum ki, güzel bir aile olucaksınız. Ben de torun sevmek istiyorum ve biliyorum ki en güzel torunlarımın en güzel babası sen olucaksın. Herşey güzel olucak, korkma tamam mı?"
Öz annemden duymadığım güven dolu sözler...herşey iyi olucaktı...
Dimi?
Güvenlik askerlerinin adım sesleri gelirken heyecanım daha da bastırmıştı.
"Hadi artık biz çıkalım!"
Kraliçenin emri ile tüm hizmetçiler işlerini bitirmiş, onunla birlikte odanın kapısından dışarı çıkmışlardı. Birkaç dakika odanın içinde yanlız kalmıştım. Kalbim deli gibi atıyordu. Nefes almak bile zor geliyordu. Kapının açılması, Taehyungun siyah gözleri ile karşılaşmam bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...