Ep:2

4.7K 385 67
                                    

Keyifli okumalar dileği ile~~~

Yanlışlar varsa belirtin(düzelteceğim)
.
.
.
.

(Yazardan)

Taehyung bıraktığı kol ile biraz arkaya adım atmıştı. Jungkook serbest kaldığı an kaşlarını çatmış, hemen arkasını dönmüştü.

"Peki prens beyin burda ne işi var?"

Taehyung kurduna hakim olmuş, toparlanarak konuşmayı sürdürmüştü.

"Geceleri çoğu zaman buraya gelirim...sakinleşmek için..."

Sonra yanda olan ağacın dibine oturmuş, sırtını ağaca yaslamıştı. Bir dizini kırmış ve üzerine kolunu koymuş, diğerini de uzatmıştı.

"Peki sen neden burdasın?"

Jungkook alfanın sorusundan sonra o da ağacın dibine oturmuştu. Alfanın kokusu yüzünden biraz ondan uzakta oturmayı tercih etmişti.

"Ben de senin gibi...gölün etrafında dolanıyordum öyle..." eline aldığı küçük ot parçasıyla oynuyordu.

Biraz zaman geçti. Birlikte sohbet ettiler. Güzel zaman geçirdiler. Biraz da güldüler. Konuşmaları uzadıkca uzadı. Bu sırada ise Yoongi onlara yaklaşmıştı.

"Prensim..."

"Ah, Yoongi...tanıştırayım, Prens Jeon..."

Yoongi prens ile gözgöze gelmiş, saygı ile karşılarında eğilmişti.

"Memnun oldum Prensim.."

"Sen neden gelmiştin Yoongi?"

"Saraya dönmemiz gerekiyor efendim. Malum, merak ederler..."

Alfa başını sallamış, derin ve sıkıntılı bir nefes almıştı.

"Tamam o zaman..." Omegaya bakmış, gülümseyerek ayağa kalkmıştı. Pelerinin arkasını topraktan temizlemiş, yakasını düzeltmişti. "Ben gidiyorum Prens Jeon..."

Jungkook da onun gibi ayağa kalkmış, kılıcını kenera bırakarak gülümsemişti Alfaya karşı.

"Sizinle tanıştığıma memnun oldum efendim..."

Elini uzatmıştı. Taehyung bu addımın karşısında gülümsemiş, karşısındaki Omeganın elini naifce tutmuş, sıkmıştı.

"Bir ara yine gelirim buraya. Görüşürüz omega..."

Bunu söyleyen Taehyung değildi. Zirâ Jungkook, Taehyung gözündeki kırmızılığı farketmiş, konuşanın Alfa olduğunu anlamıştı. Bu duruma aldırmamıştı. Geldiklerin andan beri onun yoğun fermon kokusunu almıştı. Kızgınlığa gireceğini düşünüyordu.

"Görüşürüz Prens Taehyung..."

Jungkook da elini çekmiş, ikisinin de elleri yanlarını düşmüştü. Taehyung saygı ile başını eğmiş ve arkasını dönerek, arkadaşı Yoongi ile atlarına doğru yürümeye başlamıştı.

Jungkook onların uzaklaştıklarını görünce diğer elini, Taehyungun tutduğu elinin üstüne koymuştu...

"Elleri sıcakmış..."

İçini saran güzel ve tatlı hisle gülümsemiş, elini dudaklarına götürmüştü. Esen rüzgar yüzünden biraz üşümüştü. Avuçlarına üfleyerek o da toparlanmıştı. Kılıcını da almış, atına binerek ordan uzaklaşmıştı...

.
.
.
.

(Jeon Sarayı)

Jungkook saraya geri döndüğünde, geldiği yoldan odasına doğru koşuyordu. Havanın açılmasına saatler kalmıştı ama yine de hızlıca odasına doğru koşuyordu.

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin