Hikayeyi okuyan kaldı mı lan hala sjndndnd
Nasılsınız bebeklerim? Uzun ara oldu dimi?
Kraliçeniz bir iyileşme süresinden geçmeliydi. Sanırım da geçti :)
Çok özlemişim yazmayı. Çok seviyorum yazmayı. Sizler naptınız bu arada?
Millet, yorumlarınızı çok görmek istiyorum. Lütfen yorum atın bebeklerim...🥺🥺🥺
E o zaman, kaldığımız yerden devam millet!
Yanlışlarım varsa affola, kontrol etmeden atıyorum. Gece gece jdjdjd sabah düzenlerim.
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.
.Yazar'dan
Kış geçmiş, ay dolanmış, haftalar sürmüştü. Krallıklar birleşmiş, uzun süren bekleyiş sona ermişti. Yazın en güzel kokusu ile bütün bahçeler yeşermiş, çiçekler açılmıştı.
Prens Jungkook, Alfasından ayrı kaldığı sürece canı sıkılmıştı. Narin bedenine güzel elbiseler diktirmişti. Çehizi, bavulları hazırlanmıştı. Sarayda koşturmacalar yaşanmıştı. Omega her geçen gün daha da heyecanlanmış, bir o kadar da endişelenmişti.
En büyük endişesi "iyi bir eş olabilecek miydi?" sorusuydu. Taehyungla en son görüşmesi üzerinden tam 2 ay geçmişti. Ve onu kırdığını hissetmişti. Bunu dile getirip, sevdiği adama kendi elleri ile keten kumaş üzerine diktiği lavanta çiçeğini ve hazırladığı mektubu göndermişti. Tabiki de Taehyung sevdiği adama kıyamamıştı. Kurdu ve kalbi onun için atarken, hediyyeyi kabul etmiş. Cevap mektubunda da onu sevdiğini dile getirmişti. İkili birbirine sonsuz güveniyordu. Bu da aşklarından geliyordu.
Bu gün saray hekimleri gelmiş, 2 aydır kızgınlığa girmeyen omegayı kontrol ediceklerdi. Kraliçe Jeon evladı için endişeleniyordu. Zirâ onun mantığı ile gideceği yerde, bir velihat doğurmazsa halk onu silerdi. Sevmezdi.
(Salak kuralları sikeyim-- yazar)
Jungkook ise sadece eşi ve birlikte yaşayacağı hayatı düşünüyordu. O çok mutlu hissediyordu. İçindeki mucizeye inandığı umut, herşeyi yıkabilirdi.
"Majesteleri!"
İçeri giren hekimler ve Kraliçe Annesi ile işin ciddiyetini kavramıştı Omega. Korkusu artmaya başlamıştı.
"Hemen hızlı olalım. İki gün sonra düğünümüz var."
Annesi emir verince hekimler işlerini halletmeye, Jungkook ise yatağına uzanmıştı. Kalbinde yaşadığı heyecanı ile...
.
.
."Ne dediğini sanıyorsun sen?!"
"Taehyung özür dilerim."
"Ne demek asla bebeğimiz olmayacak?!"
"Alfa bu benim suçum değil!"
"Sen bana evlat veremeyeceksin..."
"Tae-taehyung sen beni herşeyimle kabul ettin! Yeminini bozamazsın!"
Omega titreyerek ve bağırarak yere çökmüştü.
"Özür dilerim..."
"Ben seni seviyorum, Taehyung özür dilerim!"
Ağlamaya başlar, feryat ederdi...
"Sen hayallerimi yıktın..."
Alfa arkasını döner ve odadan hızlıca çıkar.
"Taehyubg gitme! Hayır! Taehyung!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...