Ep: 11

2.7K 208 34
                                    

Biraz zor oldu gelmek. Hem korona, hem üniverstedeki sınavlar...toparlanmak cidden zor oldu. Bu anlarımda bile anlayışla karşılayan çok okuyucum oldu. Hepsine çok teşekürler ediyorum. Hala iyileşmiş değilim, ama size bölüm atmak istiyorum. Neredeyse 1 ay olucak. Size kıyamam.

Eğer yanlışlarım, yazım hataları olursa affedin. Kısa oldu bölüm. Ama idare edelim işte. Hastayken yazamaz oldum ağlicam😭😭😭😭

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar dileği ile...
.
.
.
.
.

Jeon sarayının arka bahçesine ulaşır ulaşmaz, Prens Kim kucağına aldığı Prens Jeon ile birlikte onun odasına yola koyulmuştu. Jungkook Alfasının kolları arasında uykuya dalmıştı. Kokusu onu mayıştırmış, yaşadığı güzel anlar sebebi ile yorulmuştu.

Kimsenin olmaması ve olsa da bir sıkıntı çıkmayacağı için Taehyung odanın kapısını diğer eli ile açmış, kucağındaki omegayı sırtı yatağa gelicek şekilde yavaşca bırakmıştı. Jungkook ise yarı uykulu hali ile onun kolunu bırakmamış, gözlerini yavaşca aralamıştı.

"Bu gece gitme..."

Uykulu sesi ile Taehyungun yüzünde gülümseme uyandırmıştı. Bebek gibi olan tatlı suratı, onun için bir cevhere beraberdi.

"Sen uyuyana kadar burda kalacağım, sonra abinle konuşmam gerek..."

Eğilmiş, omegasının siyah saçlarına öpücük bırakmıştı. Omega bu naif dokunuşla, kızgınlıka gireceğeni, ilk günlerinde olduğu için kokusunu daha da belli etmişti. Taehyung bunu zaten ormanda anlamıştı. Kendisi kızgınlığa girmeyeceği için korkusu yoktu.

"Abimle sabah da konuşursun, şimdi birlikte uyuyalım Taehyung nolur..."

"Ben seni nasıl kırabilirim ki meleğim..."

Jungkook gülümsemiş, yana kayarak Alfası için yer açmıştı. Taehyung omegasının isteğini anlamış, ona ayrılqn yere yatmıştı. Jungkook'u kendisine çekmiş, ona sarılmıştı.

Omega başını yasladığı yerde Alfasının kalp atışlarını hissediyordu. Bu güzel melodi ile uyumayı düşünse de akləna gelen soru ile başını biraz kaldırmış, esmerin gözlerine bakarak gülümsemişti.

"Kaç evladının olmasını isterdin Taehyung?"

Alfa bu soru ile şaşırsa da sonra dudaklarını büzmüş, gülümseyerek cevap vermişti.

"Bilmem. Üç ya da dört yeter bence."

"Tabi, onları sen doğurmayacaksın."

Jungkook kafasını tekrar sıcak göğüse yaslarken konuşmuştu. Bu sözene ise Alfa kıkırdamıştı.

"Jungkook, aslında büyük bir ailemiz olsun isterim. Ortada minik Jungkooklar koşsun, çok isterim."

"O zaman yedi çocukta anlaşalım mı Prens Kim?"

"Olur Prens Jeon..."

Taehyung dudaklarını tekrar muhteşem kokulu saçlara dayamış, bebeğine öpücük bırakmıştı.

"Peki ilk çocuğumuz sence erkek mi olacak, yoksa kız mı?"

Taehyung bu soru ile düşünmüştü. Soylar, krallıklar, devlet...hepsi için yanlız erkek çocuklar seçilirdi. İlk çocuğun erkek olması da onun için önemliydi. Çünkü halk tarfından onun soyundan olucak ilk çocuk seçilecekti...

"Ben kızımız olsun isterdim..."

Jungkook duyduğu cümle ile gülümsemesini büyütmüştü.

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin