AYYY ÇOK HEYECANLIYIM ÇABUK BÖLÜM ATICAM VE EVDEN KAÇICAM!
Yazım yanlışları olursa affola :)
şaka yani birileri tarafından yemeğe davet edildik işte ;))) BANA TAKTİK VERİN AŞKLARIM NE YAPMALIYIM LAĞN?! MAKYAJ YAPCAM DERKEN RUJ ALMAYI UNUTMUŞUM HIĞAĞAĞAĞ
Boşladığımız için sorry ama çok heyecanlıyım.
Hadi şimdi siz paşa paşa bölümü okuyun akıllı güzellerim.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Keyifli okumalar dileği ile~~~
⚠️SMUT BÖLÜM⚠️.
.
.
."Sürtün bebeğim!"
Taehyung kucağındaki Omega'nın titremesine sebep olurken, kalçalarını sıkmış, ona haraket etmesi için işaret vermişti.
Jungkook içindeki heyecanı ile kollarını Alfa'sının boynuna sarmış, bir eli ise onun yüzünü avuçlamıştı. Karşısındaki adamın sözünü ikiletmemiş yavaşca haraket etmeye başlamıştı. Altlarındaki şişkinle birbirine temas edince ikisi de derince inlemişti.
Taehyung'un gözleri kırmızı ve sarının birleşik tonlarına sahiplik ederken, Omega'nın gözleri mavi ve morun rengleri ile karşılamıştı onun bakışlarını.
Jungkook Alfa'nın ensesinden tuttuğu gibi kendisine çekmiş, dudaklara saldırmıştı.
Taehyung ise kendini Alfa'sına bırakmış, Jungkook'u belinden tuttuğu gibi kızılı yapraklarla ve lavanta çiçekleri ile süslenmiş toprağa sırtüstü yatırmıştı.
İkisinin de dudakları bir savaşa çıkar gibi birbiriler mükemmel dans ediyordu. Taehyung altındakinin dudaklarını ısırmış, ağzının aralanması ile dilini ona göndermişti.
Jungkook ise nefes nefese kalmış bir durumda olsa bile, Alfa'nın dilini güzelce kabul etmiş, onu derince öpmelere başlamıştı.
Alfa'nın eli Jungkook'un üstündeki Hanbokun iplerini hızlıca açarken, Jungkook onun elini durdurmaya çalışmıştı.
"D-dur!"
Taehyung ayrılmak istemediği dudaklardan mecburen ayrıldığında çıkan şapırtı sesi ikisinin de kulaklarını süslemişti.
"Neden omegam?"
Omega'nın dudaklarını aralanırken titremişti.
"Yanlış yapmıyoruz dimi?"
Taehyung hafifce gülümsemiş, altındaki beyaz tenlinin yapraklara dökülen ve yüzünün bir tarafını örten saçları kulağının arkasına atmıştı.
"Hayır bebeğim, ikimizin de rızası olduktan sonra kimse bizi ayıramaz ve bu yanlış sayılmaz. "
Omega gülümserken ona tek bir cümle söylemiş ve tekrar dudaklarına asılmış, ikisinin de gecenin karanlığına bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...