Ep: 21

1K 119 26
                                    

BEBEKLERİM BEN GELDİM NASILSINIZ?

SİZİ ÇOK ÖZLEDİM🥺😭❤️‍🔥💜💫

Çok tatlış bir bölümle geldim. Uzun zamandır çoğunuzun beklediği bölümle geldim. Ama sonda bana küfür etmeyin olur mu? Jfjdlalajdjs

Hadi o zaman, yorum ve oylarınızı göreyim çünkü ÇOOOK ÖZLEDİM!Bölümü kontrol etmeden attım. Gözümden kaçan bişiler olursa, affola. Sabah düzeltirim.

Keyifli okumalar~~
.
.
.
Sabah uyandığımda biraz rahatsız hissetmiştim. Karnımda küçük bir ağrı vardı. Mideme vuruyor gibi hissediyordum. Gözlerimi açmış, Alfa'mın kolları arasında olduğumu görmüştüm. Ağrım bununla da son bulmuştu. Gece bahçeden geri döndükten sonra küçük bir yaramazlık yapmıştık. Taehyung bu aralar iyice arsızlaşmıştı. Bana doymuyordu. Ben de doyamıyordum, bu yüzden de hiç sorun etmiyordum.

Sıcak nefesi tenimi okşarken, elimle kaslı, esmer göğüsünü okşamıştım. Önceden olan yara izleri vardı teninde. Hepsinin hikayesi olduğunu biliyordum. Ve bir gece bana anlatmasını istemiştim. Anlatmıştı da. Kurallar gereği ben ve Taehyung'un odaları ayrı olmalıydı. Ama Taehyung, Kral olduktan beri yaptığı bazı değişikliklere bunu eklemişti. Ve bununla da saraydaki diğer omegalar'a da artık sınır çizmişti. Onlar eğitim alıcak, sarayda çalışanlar olucaklardı. Bu benim her ne kadar hoşuma gitse de, yine de eşime göz diken omegalar oluyordu.

Kılıç eğitimimden biraz uzaklaşmıştım. Bu aralar kendimi çok yorgun hissediyordum. Sebebi ise büyük ihtimal her gece yaramazlık yapmamızdı. Artık bir dur demem gerekiyordu ona.

Güneşin yüzünü aydınlattığı sevgilime bakmış, yanaklarına narin sulu bir öpücük kondurmuştum. Sonra da burnuna. Burnunu kırıştırmış, dudaklarını şapırdatmıştı. Tatlı gelmişti gözüme. Yüzünde olan tüm benlerini öpmüştüm teker teker. Çok seviyordum eşimi. Lider'imi.

Büyücü ile konuşmamızdan sonra aslında her şey bize aydın olmuştu. Dünyayı yakıcak kadar büyük bir güce sahiptik. Ve birkaç ders aldıktan sonra güçlerimizi kullanmayı öğrenmiştik. Artık sevişirken ya da kızgınken yanlışlıkla bir yerleri yakmıyorduk. Bunu savaşlarda bir strateji olarak kullanabilirdik. Ama Taehyung benim savaşlara katılmama izin vermemişti. Biraz bu konuda ona küssem de, haklı sebepleri vardı. O giderse, halkın bana ihtiyacı vardı. Onları ben korumalıydım. Bu yüzden susmuştum. Ve güçlerimizi kontrol etmeye başlamıştık. Onun kurdunu tamamıyla hissesiyordum. Şuan huzurlu olmasını mesela. Gücünü göğüsümde hissediyordum. Bu çok güzeldi.

"Çok mu yakışıklıyım?"

Derin olan kalın sesi ile konuştuğunda ne ara daldığımı anlamadan gözlerimi kırpıştırmıştım.

"Çok yakışıklısın Alfam."

Gülümsemiş, gözlerini açmıştı. O gözlerine de aşıktım. Çok güzellerdi. Ben ne ara bu kadar aşık olmuştum ona? Sanırım ilk günden beri böyleydi.

"Sen ise benim güzeller güzelimsin."

Uzanmış yanağımı tutarak dudaklarımı kavramıştı. Sıcak ve ıslak dudaklarını çok özlemiştim. Daha gece birlikte olsak bile.

"Bu gün Yoongi ve Jimin gelicek."

Aklıma gelen şeyle uzun zamandır konuşmadığım, haberim olmadığı arkadaşımın ismini duyunca suçluluk hissetmiştim.

"Düğünden sonra hiç görüşümedik, konuşamadım onunla. Acaba nasıllar..."

"Merak etme güzelim, onlar inanki çok iyiler. Park sürüsü ile küçük bir izdivaç yapmışlar. Kendi aralarında. Biraz Yoongi'ye kızdım. Sağ kolumdu, arkadaşımdı beni çağırmadı. Ama olsun, bazı kurallar gereği bu olmalıydı. Gelince hıncımızı alırız."

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin