Nasılsınız kaplanlarım?
Özel bölüm diye çok ısrar ettiniz. Ben de kıyamadım size.Kısa ama tatlı bir bölümle geldim. Biraz zor oldu bölümler paylaşmak.
Son kez yine diyelim.
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar dileği ile~~~
....Krallık yönetmek zordu.
Ama ondan daha zor olan birşey vardısa, bu da 5 yaşındaki çocukları zaptetmekti.
"Sehun! Yoona! Koşmayın!"
Jungkook yorulmuş bir şekilde hanbokuna tutunarak koridorda koşan ikizlerin arkasından koşuyordu. Çocuklar ellerinde tahta kılıçlarla taht salonuna doğru koşuyolardı.
"Ya enerjim bitti be!"
Çocuklar gülerek taht salonunun önünde durunca muhafızlar onlara baktı. Delta olan oğlan kılıcını kaldırarak sert ama çocuksu bir şekilde konuştu.
"Açın kapıyı! Babamızı görücez!"
Muhafızlar küçük çocuğa bakmış gülseler de birşey demeden kapıları açtılar. İkisi de kıkırdayarak tekrar içeri koştuklarında Jungkook yenilmiş bir şekilde nefes nefese onların arkasınca odaya girdi.
"Baba! Baba!"
İkisi de bağırarak içeri girdiklerinde Taehyung gülerek tahtından indi ve elindeki belgeleri Yoongi'ye verdi.
İkizler koşarak babalarına sımsıkı sarılınca Taehyung da onlara sarıldı. İkisini koklayarak öptü.
"Mis kokulu güzellerim benim. Nasılsınız?"
Jungkook nefes nefese yanlarına geldiğinde alnını sildi.
"Koşmayın dedim size.."
Jungkook konuşunca ikizler iki babasına bakıyor, gülüşüyorlardı.
Taehyung ayağa kalkmış, ikizlere bakarak konuşmuştu.
"Size babişinizi üzmeyin, yormayın demedim mi?"
"Sabah kalktıkları gibi yemek yemediler. Sonra bahçede biraz sıcak ekmeklerden yediler. Sonra da buraya koştular."
Jungkook yorgun bir şekilde şikayet ederken Taehyung oyuncu bir tavırla kızmaya başlamıştı.
"Neden söz dinlemiyorsunuz? Yoongi, ikizleri de götür hadi bakalım. İkiniz de bahçeye yemek yemeye hemen. Dersleriniz kaldı. Hadi."
İkizler oflayarak moralleri bozulurken dudaklarını büzdüler. Yoongi ikisinin de elinden tutarken taht salonundan çıkmıştı.
"Sen olmasan ne yapardım ben.."
Jungkook gülümseyerek derin bir nefes alarak eşinin göğüsüne ellerini koydu. Taehyung da yerini bilirmişcesine ellerini eşinin beline sarıp, sertçe kendine çekti.
İkisi de birbirilerine sırıtırken baktıklarında Taehyung dudaklarının omeganın boynuna bastırmıştı.
"Taehyung terliyim, öpmesene."
"Hmm..koşarak mı terledin?"
"Evet.."
"Başka şekilde terlemeni tercih ederim omegam."
Jungkook kıkırdamış, yapılan ima ile eşinin boynuna kollarını doladı.
"Bu bir teklif miydi?"
"İster miydin?"
Taehyung kalın sesi ile flört ederken Jungkook başını sallamıştı. Alfanın gözleri omeganın dudaklarına kayınca kendini tutamamış Jungkook'un dudaklarına yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...