Ep: 23

482 55 44
                                    


Güzel kaplanlarım...nasılsınız?

Umarım iyisinizdir. Uzun zaman oldu dimi? Özlediniz mi Kraliçenizi?

Ben şahsen sizi çok özledim..

Güzel, soft bir bölümle geldim. Biraz olayları toparlayacağım sonraki bölümde de. 25. Bölüm final bölümüdür..

Çok uzatmayacağım. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

İyi okumalar güzellerim🥰💖✨️

.
.
.
.

  PART 1

(Yazardan)

Krallıklar sakinlik içersinde hayatlarına devam ederken, Kim Jungkook sevgili eşi Kral Kim Taehyung ile birlikte hamileliğinin 5. ayını tamamlıyordu.

Bu süre içinde Jungkook'un yanakları tombullaşmış, sarayın, bahçenin ve odalarının içinde bıdı bıdı yürüyordu. Kış gelmiş, karnı burnunda bir şekilde mevsimi atlatmaya çalışıyordu. Çünkü bir kurt oldukları için hamileliği bir kurt hamileliğinin son ayındaydı. Bebekleri iyice büyümüştü. Jungkook'un kurdu bebeğinin cinsiyyetini söylemiyordu. Sadece kalp atışlarını dinleyebiliyor ve hareketlerini hissedebiliyordu. Doktorlar bile kurdun cinsiyyetini bilemiyolardı. Bu durum kimseyi ebdişelendirmese de, Jungkook bazen saçma Krallık kanunları yüzünden bir oğlu olmasını istiyordu. Çünkü erkek varis yoksa, halk krallarını tahttan indirmek isteyebilirdi.

Fakat tam da bu gün, Kral Taehyung kanunlarda değişikler etmek için çalışma salonunda sarayın yüksek makamlarından olan birkaç kişiyi toplamıştı. Yaşlı ve işlerinde devlete hep yararları dokunan kişileri seçip, yeni bir kanunname yazdıracaktı.

Bu sırada ise Jungkook bahçede Kim Kraliçesi ile birlikte yürüyüş yapıyordu. Hava soğuk olmadığı ve güneş çıktığı için bu zamanı yürüyüş ile değerlendirmeyi seçmişti.

"Az kaldı sanırım hm?"

"Evet anneciğim.."

Alışmıştı. Ona Anne demeye alışmıştı. Çünkü gerçekten de anne şefkatini ondan görmüştü. Kendi annesi onunla sadece 2 kere mektuplaşmıştı. Abisi ise hep onunla ilgileniyordu. Bu yüzdün haberdardı çoğu durumdan.

Karnını okşarken yorulduğu için bahçede kurulan küçük çadırın altına girip, yastıklara oturduklarında konuşmuşlardı.

"Annenlerden haber var mı? Taehyung'un doğum günü için bir davet yaptırmak istiyorum."

Annesi sıcak servis edilen çaydan içerken, Jungkook tüm hamileliği boyu en çok aşerdiği, Sıcak Çikolatasını yudumluyordu.

Hatırlıyordu da, ilk kez aşerdiği çilek olmuştu. Ve mevsimi gelmemişti. Ama Taehyung bir şekilde bulmuş, bir kaç tane ona getirtmişti. Daha sonra ise hep çikolata istemişti. Bazen çocuğunun siyah deri rengine sahip olacağından korkuyordu. Bunu Taehyung'a anlattığında da, karşılığında gür bir kahkaha alıyordu.

"Hayır, en son birkaç ay önce mektuplaşmıştık. Sanırım abim de omegası ile çok mutlu, beni hatırlamıyor."

Evet..bu süre zarfında Kral Namjoon kendine eş olarak Prens Kim SeokJin'i seçmişti. Fakat daha bebekleri yoktu. Jungkook'un aklına ise Kraliçe Jeon'un yapacağı olumsuz konuşmalar geliyordu ve Seokjin için üzülüyordu. Dudaklarını büzmüş, sıcak çikolatasından içerken derin bir nefes aldı.

"Majesteleri!!"

Saray görevlilerinden biri elinde bir mektupla Kraliçelerin olduğu yere gelirken saygı karşılığında önlerinde eğildi.

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin