GÜÜNAAYYDDIIIIN
HELLO MADAFAKA
girişim muhtiş olmalı😁😌😌
Selamlar. Nasılsınız?
Taekookun bu kadar aktif hali sizi öldürmedi dimi?HAYATDASINIZ DİMİ HALA?!😱😱😱🥺🥺
Yeni bölüm için heyecanlımısınız?
Peki yeni ficimi okudunuz mu? Bloody Love....ah bu ficle o kadar ateşli hayallerim varki....
Yeni fic daha yayınlayacağım. Söz verdiklerim var.
Neyse çok spoiler vermiyelim, sürpüzümün tadı kaçmasın sjsjsj
Hadi o zaman oy verip yorum yapmayanlara çikolata yok.
YORUM İSTİYOM YORUM!!! BENİ YORUM YAĞMURUNDA BOĞUN!!!
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.(1 hafta sonra Jungkooktan)
Artık bir haftadır ki, babamın yasını tutuyorduk. Ve bu zamanı artık sonlandırmak lazımdı. Devlet ve halk bir yönetici, kral istiyordu. Herşey çok çabuk olmuştu. Yarın abim, Namjoon kral tahtına geçicek ve kendisine eş isteyecekti.
Aslında bu eş mevzusunu abim değil, annem istemişti. Kafasına resmen takmıştı.
Tahta çıkıcaksan bir varisin olmalıdır.Bu gün krallıklar saraya gelicekti. Herkes koşuşturuyor, hazırlanıyordu. Ben de heyecanla sevgilimi bekliyordum.
Sevgilim...
Üstümü değiştirmiş, güzelce benim için hazırlanmış mavimsi renkte olan Hanbok'mu giyinmiştim. Saçlarımı taramış, çiçek desenli olan minik tacımı takmıştım. Bu kadar hazırlanmam umarım boşa gitmezdi. Çünkü çok özlemiştim.
O günün sabahı hiç de güzel şekilde açılmamıştı. Kraliçe annem odamı basmış, bizi Taehyung ile birlikte sarılıp uyurken görmüştü. Uykumdan beni çekiştirmesi ve yüzüme aldığım sert tokatla ayılmıştım.
Flashback:
"Sen nasıl bir oğulsun!!! Daha baban dün öldü! Sen burda sarmaş dolaş, adımızı lekeliyorsun!?"
Taehyung hızlıca ayağa kalkmış, ağladığımı duyarak karşıma geçmiş, beni annemden korumuştu.
"Kraliçe Jeon, lütfen kendinize gelin!"
"Asıl sen kendine gel, oğlumdan ne istiyorsun alçak adam?!"
Tam Taehyung'a da tokat atıcakken, Taehyung Alfa fermonlarını odaya salmış, benim başımın dönmesine, annemin ise itaat edip geri çekilmesine sebep olmuştu.
"Sizin karşınızda bir Kral duruyor, Kraliçe Jeon! Saygısızca davranmak istemiyorum çünkü benden büyüksünüz. Lakin, sizin oğlunuz, benim ruheşim! Ve ben ruheşimle birlikte olmak zorundayım! Siz bunu kabul etseniz de etmeseniz de, o benim diğer canım! Ve siz de iyi biliyorsunuz, ikimizden birine bir şey olursa, diğeri de acı çekicek!"
Benden uzaklaşmış, annemin tam önüne geçmişti.
"Abisi bile buna karışmazken, siz kimsiniz de oğlunuzu bu şekilde rencide ediyorsunuz?! Kendinize anne mi diyorsunuz?! O zaman anneliyinizi yapın ve oğlunuzu koruyun. Acınız taze, bu yüzden üzerinize çok gelmiyorum ama benim de kim olduğumu unutmayın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction[TAMAMLANDI] Alfa Prens Kim gecesini bir gölün yakınlığında geçirdiği zaman, duyduğu lavanta kokusunu ve sesleri takip etmişti. Ve hayatı boyunca karşılaşmadığı Omega Jungkookun mavi irisleri ile karşılaşmıştı. İkisinin de hayatını değiştirecek olan...