Ep: 15

2.2K 184 21
                                    

Hellööööö

Nasılsınız bebeklerim? Valla ben yorgun ölü gibiyim. Tıp üniverstesine vereceklere diyom, ağzınıza sıçarlar benden demesi djdjjdjd

Uzun bekletiyom biliyorum, bundan önceki bölüme güzel yorumlar geldi valla keşke hep böyle olsa ağğağağağağa

O zaman oy verip yorum yapmayı unutmayın civcivlerim.

Keyifli okumalar~~~

.
.
.
.

Jungkook uyanmış, sarayda mutluluk çanları çalınmıştı. Taehyung ve kurdu dünyanın en büyük mutluluğunu yaşıyordu şuanda. Sevdiği adamın yanından hiç ayrılmamıştı 1 ay boyunca. Jeon sarayı, Kim ailesini güzelce misafir etmişti. İki krallığa da yayılan bu haberler, ikisi arasında geçen bağı anlamışlardı. Halk ikisi için güzel dualar ederken, TaeKook ikilisi birlikte güzel zamanlar geçiriyorlardı.

Ayrı odalarda uyansalar da, sabahları birlikte kahvaltı eder, bahçede yürüyüşe çıkar, bazen de ormana, gölün etrafına giderlerdi.

Bu gün de onlardan biriydi. Jungkook kurdu sayesinde hızlıca iyileşmişti. Hekim, onun biraz da dinlenmesini ve kızgınlığının biraz gecikeceğini demişti. Herşeyin yolunda ve normal olduğunu söylemişti. Bununla da ikili dikkatli davranmış, hiç yakınlaşma yaşamamıştılar.

"Taehyung sence burda bir evimiz olsun mu?"

Jungkook ormana gelirken, yanına aldığı birkaç parça mitili (parça oluyor) yere sermiş, üzerine oturmuştu.

"Bilmem ki güzelim. İster miydin?"

"Aslına bakarsan isterim. Burası bizim ilk buluşma yerimiz."

Taehyung yanına gelmiş, üstlüğünü çıkarmış, kenara atmıştı. Kuşların cıvıltısı, hafif rüzgar, çiçeklerin mükemmel kokusu, küçük dalgalar halinde haraket eden göl suyu, cırcır böcekleri...herşey çok güzeldi.

Alfa Omegasının yanına oturmuş, sevgilisini sarmalamış, kendine çekmişti. Jungkook sıcak kollar arasında ruhu huzur bulurken, tatlıca mırıldanmıştı.

"Kediden bir farkın yok Omega..."

Taehyung lavanta kokan saçlara öpücükler bırakmıştı. Mutluydu. Çünkü ruheşi yanında, kolları arasındaydı. Kalp atışını hissediyordu.

"Ben artık efsanelere inanıyorum Alfa."

1 ay önceki yaşadıkları olaydan sonra, birdaha öyle bir yakınlaşma yaşamamışlardı ve garip olaya anlam verememişlerdi. Hekimlere söylerken bile onlar da anlam verememişti.

"Jungkook sence biz ne yaşadık?"

Omega derin nefes almış, karanlık düşüncelere yelken açmıştı.

"Bilmiyorum Taehyung, ama tek bildiğim şey, ikimizden de korkmaları gerek..."

İkisi de kıkırdarken sohbetlerine devam etmişlerdi.

"Hoseok ile herşeyi düzelttiniz mi?"

"Evet sevgilim. Büyük yanlış anlaşılma vardı ortada."

Omega yaslandığı göğüsünden kalkmış, Alfa'nın dizleri üzerinde oturmuştu. Yüzünü ona çevirmiş konuşmaya başlamıştı.

"O gün...senin katil olduğunu dediğinde zaten inanmamıştım ben..."

Taehyung kollarını ince bele sarmış, kasıkları üzerine çekmişti güzel kalçaları. Jungkook kollarını Alfa'nın boynuna sarmış, yüzüne yaklaşmıştı.

༒︎𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐊𝐢𝐦༒︎𝑽𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin