Po několika měsících jsem měla další vidění o tom muži kterého hledáme a o bitvě která byla nedaleko odsud a že Geralt z Rivie je v téže lese kde jsou i ony. Tak se vydali směrem kterým je na vedlo moje vidění .Zanedlouho jsme na muže opravdu narazili .Ten když na zahlédl šokovaně koukal z jedné na druhou .Obě jsme se mu vrhli do náruče .,,Já nevěděl že jste se narodili 2! "řekl šokovaně Geralt když jsme se od sebe odtáhli .,,Ano já jsem Cirila a to je moje sestra Patricie. Představila nás moje sestra .,,Babička říkala že nás obě ochráníte ?",,Ano pokusím se vás ochránit ,ale teď musíme vyrazit .Posadil nás na svého koně a my společně s ním vyrazili směr kde se konala ta nedaleká bitva . Věděla jsem že Geralt někoho hledá. Jen jsem nevěděla koho .Když jsme došli na bojiště bylo tam spousta mrtvých .Geralt šel po bojišti a křičel jméno Yenefer .Zanedlouho potkal čarodějku která též pátrala po žene jménem Yenefer .Zůstali jsme na koni a on odstoupil od nás asi o dva metry a přistoupil k čarodějce .Ale i na tak krátkou vzdálenost jsme slyšeli o čem se baví .Čarodějka se ho ptala co pro něj Yenefer znamená a Geralt ani neodpověděl a místo toho se jí zeptal jestli je Yenefer v pořádku.Čarodějka zavrtěla hlavou a měla na krajíčku .Na Geraltovy bylo vidět že je nešťastný a ještě než se vrátil k nám tak se ty čarodějky zeptal :,,A stálo to za to!"Protože to ona zabila všechny ty lidi co tady ležely po zemi .Pak se vrátil Geralt k nám a vydali jsme se na cestu dál .Když jsme se večer utábořili zeptala se ho moje sestra kam máme namířeno. Já jsem jenom zarytě mlčela dívala se do hořícího ohně .
Ale i když se moje sestra Cyrila ptala kam máme namířeno tak jí Geralt neodpověděl a tak se raději na nic dalšího neptala protože myslela že by jí stejně neodpověděl.Když jsme se druhý den probudili vyrazili jsme dál na cestu.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasyVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...