Uprostřed byly dva stoly u jedné stál Geralt a kuchal tam jakousi ruku vypadalo to spíš jako dřevěný pahýl. Kolem dokola byly různé regály na kterých byly lahvičky a tak podobně s různými věcmi i prázdné .Na jedné zdi byly různé nástroje které se daly použít, například nože. Přišli jsme za Geraltem a zeptali se ho:,,To tady budeme takhle dělat ?",,Budeme studovat monstra? ",,A sbírat ingredience do těch tvých dryáků?"řekla Cyrila.,,Jo přesně tak!",,A budeme se učit také bojovat ?",,Ne to je moc nebezpečné. ",,Ne to není nebezpečné .",,Naše babička nás základy naučila a nechceme ti být na obtíž" řekla Cyrila. ,,Ale vy nejste na obtíž, a věřím že nějaké základy vás babička naučila .",,Ale teď není opravdu nutné abyste trénovali."Dobře !"přikývla jsem a moje sestra též .Když jsme pak večer šli každá spát probudil nás rachot .
Asi tak po minutě přišel jeden zaklínač do mé komnaty .,,Vstávej děvče máme tu společnost "řekl mi .Ale to už ho jedna z děvčat které si jeden z nich přivedl na toto sídlo pro potěšení vešla za mnou do komnaty a vyhodila ho.Na druhé straně to nebylo o nic jiné ale na rozdíl ode mě moje sestra tomu pitomci co jí vzbudil dala přes držku že jí nemá v noci budit, a ať to jde vyřešit a nebudí ji řekla mu přísně .Mezitím moje sestra přišla přes chodbu ke mě na pokoj.,,Jsi v pořádku ?",,Já jo a ty ?",,Jo jen jsem mu vysvětlila že mě nemá budit a zrovna ne takovým stylem jakým mě vzbudil .",,Jo viděla jsem že jsi mu dala pořádně po čuni. ",,A nevíš co se stalo ?",,Ne nevím.",,A vy to taky nevíte ?" Ne řekli dvě dívky které zavřeli u mě na pokoji. Zbytek zavřeli do pokoje k mojí sestře ale ta chtěla být se mnou takže byla na mém pokoji. Sídlem se ozývaly hlasité ošklivé zvuky a docela nás to vyděsilo .Ty dvě dívky byly tak vyděšené že ta starší asi jejich hlavní šéfová řekla že tu nemůžou zůstat že tu nejsou v bezpečí a ptali se mě a mojí sestry jestli nevíme kudy by mohly zmizet .Řekla jsem jim:,,Možná že na konci severní chodby po schodech dolů by jste se možná ven dostali ale nevím to jistě ,protože neví co se děje.,,Měli by jste radši zůstat s námi v mém pokoji ."Ale ona si nedala říct. Jen mi řekla že bojují vědmáci a že oni musí zmizet .,,Ale Geralt nás ochrání! "Ale ona mi v metla do očí že možná teď už je Geralt také možná po smrti.Poté všechny děvčata společně s ní odešli tím směrem kterým jsem jim řekla .Ještě dlouho se ozývaly ty strašné zvuky .Když utichly bála jsem se jestli jsou všichni v pořádku. Stále jsem jsi říkala jestli opravdu Geralt neumřel .Když se zanedlouho otevřeli dveře mého pokoje a já viděla ve dveřích stát Geralta rozběhla jsem mu skoro do náruče. Moje sestra Cyrila ho šla též obejmout a všimla si že celkem dost spráskaný .Měl tržnou ránu na rameni a spoustu dalších drobných ran .Než jsem se ho stačila zeptat jestli je v pořádku zeptala se ho má sestra .
,,Jjsi v pořádku a jsme v bezpečí ?",,Nebojte se už jste v bezpečí" přikývl Geralt a pak se na nás podíval a řekl :,,A teď pojďte se mnou !"Šli jsme s Geraltem až ven tam se na nás otočil a řekl :,,Měli jste pravdu bude lepší když vás naučím pořádné základy .",,Vím podíval se na Cyrilu že vás babička něco naučila ale to ještě neznamená že znáte úplně všechno.",,Takže začneme od základu !"Podal nám dva dřevěné meče a mi začaly dělat výpady přesně tak jak dělal Geralt .Trénovali jsme a trénovali až do večera nejsme si šli lehnout.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasyVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...