hádka

61 3 0
                                    

Po několika dnech co jsme zabili toho tvora se na Kaer Morhen se objevila čarodějka jménem Tris. Geralt ji pozval aby mě naučila nějaká kouzla a tak mi pomohla ovládnout svojí magii.Po dvou dnech co Tris byla na Caer Morhan jsem se rozhodla že se ráno po probuzení převléknu do čistého oblečení rozpustím si vlasy a ozdobím si je květinovou sponkou .Když jsem přišla do haly tak tam sedělo pár zaklínačů včetně mojí sestry a Tris. Geralt tu zatím nebyl a tak jsem si přišla nabrat snídani .Ale moc daleko jsem nedošla protože my zastoupil cestu Lamber a Coen a začali si ze mě utahovat .,,Tys prohrál nějakou sázku ?",,Ty máš ve vlasech kytku ?"A takovéhle další pitomé narážky na mě měli. Nakonec mi ještě Lamber stihl říct že jsem mu ještě nevyprala kalhoty. To už mě vážně naštvalo a tak jsem raději odešla z haly pryč .A korát když vcházel Geralt jsem kolem něj naštvaně prošla a odešla  z místnosti .Samozřejmě si všiml že se něco stalo takže se hned zeptal co se děje .,,Jenom drobek jsme jí zdrbli tu její garderobu "řekl Lamber .,,Měli byste se stydět !"Zvedla se naštvaně Cyrila od stolu.,,Ale no tak Ciri ,byla to jen sranda!",,Jo tak sranda ,to že vám tady pereme každý den vaše blbý hadry.,,Navíc tu většinou vaříme .",,Taky tu chodíme v hadrech .,,A když si náhodou vezmeme něco pěkného na sebe tak si z nás hned budete dělat srandu ?",,Tak to teda ne! ",,To že jste zaklínači ještě neznamená že nemáte city. ",Vy si sice myslíte že ty city nemáte ale já ve skutečnosti vím že ty city máte jenom je zapíráte protože vám to tak vyhovuje. ",,Ale už mě nebaví jak se po mojí sestře vozíte a shazujete jí .",,Co kdyby jste se začali vozit jeden po druhém a mojí sestru z toho vynechali" řekla naštvaně Ciri a odešla z místnosti za Patricii. To už se zvedala i Tris a než Lamber a nebo kdokoliv jiný v místnosti stihl cokoliv říct promluvila Tris .
,,Cyrila má pravdu !"a odešla za Patricií. Dívky potkala akorát když vcházely do laborky .,,Jdete se podívat jestli už je výsledek toho testu hotov? ",,Ano přesně tak! ",,Tak pojďte !"řekla Tris a vešli jsme společně do místnosti .Test ale zatím ještě nebyl hotov a tak jsme čekali na to až budou výsledky .

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat