Druhý den po sestřině příjezdu během odpoledne my praskla voda.Šla jsem si totiž odpoledne po obědě lehnout a probudila jsem se úplně mokrá.Nevěděla jsem co se děje ale došlo mi to když jsem viděla že moje postel je celá mokrá a ne jenom postel celé moje oblečení od pasu dolů . A trochu jsem cítila i bolesti v břiše a tak my došlo že mě nejspíš praskla voda .Opatrně jsem se zvedla z postele a ztěžka jsem se vydala hledat svoji sestru. Když tu jsem narazila na Yennefer. ,,Yenefer konečně jsi se vrátila!",,Bála jsem se že to nestihneš do porodu! ",,Patricie děje se něco?",,Nevypadáš moc dobře. ",,No ne až na to že mi praskla před chvílí voda se cítím fajn .",,Trochu mě bolí břicho ale to můžou být začáteční kontrakce .",,Dobře tak pojď odvedu tě na ošetřovnu tam už to tvoje sestra trošku připravila na tvůj porod ."Cestou jsme narazili na Geralda. Když viděli jak mě Yenefer podpírá zeptal se mě jestli jsem v pořádku a já jsem přikývla .I když jsem mu musela říct že mi praskla voda a že porodím. No tak šel celou dobu s námi až na ošetřovnu. ,,Kde je moje sestra ?",,Tady jsem Patricie ,děje se něco? ",,Yenefer ty už jsi tu? ",,Patricie začala rodit! "řekla Yennefer a podívala se na mojí sestru.,,No dobře trošku jsem to tady na porod připravila. " ,,Geralte ty dojdi pro horkou vodu a ručníky ale ať ty ručníky jsou prosímtě čisté. ",,Ano jistě zařídím" řekl Geralt a rychle odběhl pryč .Holky byly zatím se mnou pomáhali mi svléknout mokré oblečení a lehnout si na lůžko .Zatím to tolik nebolelo ale věděla jsem že to teprve přijde, že porod trvá i několik hodin a tak jsem doufala že to nebude trvat tak dlouho.Když pak přišel Geralt přinesl velký škopek horké body za ním šel Vesemir s čistými ručníky. ,,Bude to stačit? "zeptal se Vesemir.,,Ano bude a teď už odejděte o zbytek se postarám já a Cyrila! ",,Ne já chci zůstat s Patricií "řekl Geralt .,,Myslím že by bylo lepší kdyby jsi počkal na chodbě "řekla Cyrila .,,Ale já bych chtěl být při tom, "nedal se odbýt Geralt .",,Dobře tak ty teda tady zůstaň ale Vesemire ty už jdi nic dalšího nepotřebujeme.",,Dobře držím palce Patricie" řekl ještě před odchodem Vesemir a odešel .Geralt si sedl vedle mě k lůžku a holky mě hlídali .Povídali jsme si a když jsem dostávala čím dál častěji kontrakce Gerart měl například hladil po zádech nebo já jsem se snažila třeba i chodit.Když přišel ten správný čas abych začala tlačit myslela jsem že od bolesti omdlím bylo to hrozné .Křičela jsem že se pomalu stěny rozpadaly .Nejspíš to museli cítit až ve velké hale ostatní zaklínači .Takhle jsem otřásala celým sídlem zaklínačů po asi tak 14 a půl hodiny. Pak jsem konečně porodila a narodila se my malá holčička .Ale když jsme si mysleli že jsem porodila tak moje bolesti neustávaly .Geralt se strašně divil co se děje. Bylo vidět na Yenefer a Cyrile že je zvláštní že mám stále bolesti . A tak Yenefer napadlo.,,Patricie vypadá to že nejspíš čekáš dvojčata" řekla Yennefer a po pár minutách se všechno potvrdilo .A netrvalo to ani čtvrt hodiny a narodil se nám malý krásný chlapec .Geralt byl z obou dětí strašně nadšený a byl rád že jsou obě zdravé.Obě děti měly světloučké vlásky a oči jako Geralt. Bylo vidět že to nejsou jenom lidské oči ale když se narodili měli oči jako zaklínač .
Vesemir se podivil ještě neslyšel o tom aby se narodil zaklínač přírodní cestou. Vždy byl stvořen lektvarem . A že nikdy se zatím ještě nestalo že se narodilo dítě které by mělo od narození oči jako zaklínač .My jsme byli rádi že jsou naše děti zdravé a to jediné nás s Geralt zajímalo. Po narození dvojčat jsme počítali že nejspíš po zimě zůstaneme s Geraltem na Kaer Morhen než naše dvě děti porostou .A tak když jsem konečně porodila a mohla se normálně postavit pomohl mi Geralt na nohy a společně poté co jsem se pořádně oblékla jsem se s Geraltem vydala do haly představit naše dvě děti zaklínačům.,,Patricie jsi v pořádku? "ptali se mě všichni. ,,Ano jsem.",,Doufám že jste můj křik neslyšeli až tady .",,Tvůj křik ani tak ne jako to jak se třásli všechny stěny okolo .",,Bál jsem se že to Kaer Morhen nevydrží .",,Mrzý mě to! ",,To je v pořádku Patricie a co si teda porodila chlapce nebo dívku?",,Porodila jsem jednoho chlapce a jednu dívku. ",,Počkej ty jsi porodila dvojčata ?",,Ano porodila jsem dvojčata.",,Pane jo to je paráda .",,Hlavně že jsou zdraví. ",,A už mají svoje jméno? zeptal se nás Lambert., Ano dohodli jsme se na dvou jménech. ",,Ale neboj se Lamberte po tobě ho teda rozhodně nepojmenujeme .",,Škoda moje jméno je nejhezčí "řekl Lambert povýšeně .,,A jak se tedy bude jmenovat dívka? "zeptal se Lambert .,,Dívku jsme pojmenovali Destiny.",,To je krásné jméno." ,,A chlapce? "zeptal se Vesemir. Chlapec se bude jmenovat Fearless. ,,To jsou krásná jména" shodli se všichni v hale.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...