Čtvrtý úkol

32 2 0
                                    

,,Myslela jsem že si odpočineme "řekla Cyrila .,,Odpočinete si až budete mi všechny úkoly za sebou" řekl skřítek Syrinx ,,Co ?"řekla unaveně Yenefer. ,,Musíte to zvládnout bez odpočinku" řekl skřítek .,,Dobře tak co je jako další úkol ?",,Je to vlastně velice jednoduché .",,Máte čtrnáct hodin do východu slunce ,a do té doby máte čas na splnění úkolu.",,Ráno se totiž půjde naše nejdražší a nejvyšší víla koupat a vy jí musíte z této bezedné fontány dostat vodu tady do té roury s miniaturním umyvadlem .",,Tato roura vede přímo do vany drahocenné víly a vy ji musíte naplnit celou vanu.",,Ale jak poznáme že je vana plná ?",,Poznáte to tak že se naplní celá trubka včetně umyvadla  vodou .",,Takže když budete mít plné umyvadlo vody je jasné že máte plnou vanu .",,Aha a ty nám to asi odstartuješ že" zeptala se ho Cyrila .,,Ano ,přesně tak."Než nám to skřítek Syrinx odstartoval ukázal nám na hodiny které byly na stěně a řekl :,,Až bude na hodinách 0 0 :0 0 .",,Znamená to že vám čas vypršel .",,Dobře !"Pak nám to Syrinx odstartoval a my se pustili do přenášení vody .Uběhla hodina ,uběhli dvě a přišlo nám jak kdyby jsme moc vody nepřenosili ,ale museli jsme nosit dál. Nechtěli jsme to vzdávat když už se blížila poslední hodina otočila se na nás Cyrila .,,Hej počkejte !",,Tohle nemá smysl ?",,Tímhle tempem bychom tu vanu nikdy nenaplnily .",,Ale jak jí chceš naplnit? "zeptala se Patricie .,,Jak asi vodou ,ale úplně jiným stylem .",,To že jí budeme přenášet v dlaních by nám trvalo neskutečně dlouho a nic bychom nenaplnili .",,Vždyť musí existovat nějaké kouzlo!",,Yennefer ty musíš znát nějaké kouzlo abysme tu vodu dostali do té trubky .",,Ano ale.....",,Ne Yennefer Cyrila má pravdu ,vždyť nám skřítek nezakázal kouzla .",,Vzpomeň si po každé když jsme plnili úkol řekl minimálně jednou že nesmíme používat kouzla .",,Ale teď to nezmínil ,což znamená že můžeme kouzla používat bez jakýkoliv problémů a tím samozřejmě splnit náš úkol .",,Dobrá !",,Tak udělejme provaz.",,Já budu mít ruce tady v té fontáně pak vedle mě bude stát Ciri pak Geralt a nakonec ty Patricie musíš mít ruku přímo v tom umyvadle ."Všichni jsme poslechli a chytli se za ruce tak aby jsme z každé strany někoho chytili krom Patricie a Yenefer kteří měli druhou ruku buď ve fontáně nebo v umyvadle .Tak a teď pronesu zaklínadlo řekla Yenefer a řekla:,,ohereza amazi mu mwobo. "Pak jakoby se to voda začala skrz nás proudit do umyvadla .Netrvalo to moc dlouho a umyvadlo zanedlouho bylo plné . v tom momentě jak bylo umyvadlo plné se znovu  zjevil ten skřítek Syrinx . ,,Výborně došlo vám že jsem neřekl že kouzla nemůžete použít a že tudíž kouzla použít můžete ,dobrá práce!",,Teď už vás čekají jenom poslední dva úkoly .Ten jednoduchý vás čeká teď.",,Půjdete do vedlejší místnosti z kde bude sedět skřítek Vševěd . ",,On se  vás bude ptát na různé věci a vy musíte popravdě odpovědět .",,Když tak neučiníte dal se nedostanete .",,Je to jednoduché. " Ale musíte odpovídat po pravdě i když je vám to například trapné nebo se za to stydíte. ",,Jinak se dál prostě nedostanete .",,Dobře přikývli jsme všichni :Tak první půjde Cyrila !"řekl Syrinx.

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat