ohnivák

45 3 0
                                    

Šli jsme s mojí sestrou chodbou když jsme na zemi uviděl ležet knihu .Tak jsme si ji začali číst ale když jsem vzala knihu do rukou zjistila jsem že je od krve. Až poté jsem si všimla krvavé stopy. Nebyla velká byly to prostě kaňky krve a tak jsme po nich s mojí sestrou šli až jsme našli ležet na zemi Jára. Bylo to totiž ten kluk co mě odvedl do knihovny a dal mi tu kouli kterou jsem teď celou dobu nosila sebou .,,Patricie myslím že to není dobrý nápad. ",,Měli by jsme pro někoho dojít !",,Ale nemůžeme tady nechat Jára samotného. ",,Haló pomozte nám někdo křičela jsem ale nikdo nepřicházel."Teda nepřicházel nikdo koho bych potřebovala .Najednou se v místnosti objevili muži a chtěli mě a mojí sestru unést. ,,Tak konečně znám i vaši tvář." řekl muž který podle všeho celé skupině velel. ,,Nechte nás být ,ještě krok a uvidíte !"řekla Cyrila s Paty třesoucí se strachy.Muž s popáleným obličejem na nás poslal jednoho ze svých mužů ale Patricije ho uzemnila koulí kterou nosila stále u sebe . A on teď ležel na zemi v bezvědomí .Muž s popálenou tváří se naštval a seslal na nás ohnivé kouzlo které nás uvěznilo v kruhu který tvořil oheň .Než jsem cokoli dalšího s mojí sestrou mohla udělat přišel Geralt .,,Patricie Ciri" vykřikl Geralt a jedním pohybem ruky uhasil ohně.Pak řekl Geralt Yennefer aby nás odvedla že si nás potom najde .A tak Yenefer společně s námi utekla pryč a Geralt se s těmi muži pustil do boje .Ale to netušil že ten ohnivák jak si nechával ten chlap co uměl vyčarovat kouzelný oheň nás sledoval. Vešli jsme  do nějaké místnosti a když jsme zavřeli dveře uvědomili jsme si že jsme vběhli zrovna do místnosti která neměla další dveře ze kterých bychom mohli utéct .Bála jsem se. Zavřely jsme dveře ,ale po pár okamžicích jsme si všimli že se začínají barvit do ruda .Byly z kovu a ten muž na druhé straně se snažil dveře rozpustit svým ohněm .Bála jsem se prosila jsem Yenefer aby nám pomohla z téhle té bryndy a vykouzlila portál a my mohli utéct .Ale ona nám vysvětlila že o svojí moc přišla a že to nejde.Ale pak si všimla něčeho jiného .Všimla si té věštecké koule kterou jsem stále nosila sebou a řekla Patricii. ,,Tahle ta koule cítí magii ale ta magie není má je tvá a ty jediná nás odsud můžeš dostat."Ale kam a jak?",,Nejdřív se zhluboka nadechni a pak si představ místo .Pak už stačí říct jenom Von Ankwetil. "Zopakovala jsem to ještě párkrát a pak se přede mnou opravdu otevřel portál .Koule celá popraskala ale toho jsme si s Yennefer samozřejmě nevšimli.Dokonce jsme si všimli že ten parchant už má poměrně velký otvor skrz dveře a já samozřejmě ještě než byl tak velký aby mohl projít skrz dveře skočila s Ciri  do portálu a Yenefer chtěla projít také za námi ale ještě předtím se za dveřmi objevil Geralt který toho ohniváka zneškodnil. ,,Yenn stůj!",,Kéž by to šlo "a pak rychle vešla do portálu který se hned za nimi zavřel.

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat