Pak nas Syrinx dostal kouzlem ke vstupní bráně kde jsme se rozloučili ještě s chlapcem který se jmenoval Kaora .Můžete se vrátit domů řekl Kaora .",,Patricie co kdyby jsi vykouzlila portál a my se vrátili přímo na Kamer Morhen.",,Nechce se mi cestovat dalších několik týdnů .",,Dobře to by neměl být problém .Už jsem chtěla říkat zaklínadlo na portál když tu mě zastavil Kaora.,,Mohl bych vás poprosit abyste otevřeli portál a měli za zády morholdsky les? ",,Neradi bychom aby lidé věděli o tomto místě! ",,Jistě to nebude žádný problém řekl Geralt a všichni jsme se vydali k lesu .Když jsme tam došli Postavili jsme se tak že jsme les měli za zády.Pak Patricie vykouzlila portál kterým jsme se dokázali dostat na Kaer Morhen . Objevili jsme se v hale kde se děla spousta lidí včetně našich přátel zaklínačů . ,,Patricie, Geralte, Cyrilo,Yenefer !",,Konečně jste se vrátili už jsme se začínali bát "řekl Vesemir ...Co se to tady děje? ",,Co je to za děti ?",,Tyto děti jsme postupně zachraňovali a trénujeme je na zaklínače .",,Doufali jsme že Patricie zesílí a díky tomu nám pomůže s tvorbou nových zaklínačů .",,To myslíš vážně ?",,Kolik jich vlastně máš? ",,Mám dvacet sedm dívek a padesát tři chlapců .",,Proboha jak dlouho jsme byli pryč ?",,A kde jsi tolik dětí sehnal ?",,Všude možně .",,A jak dlouho jste byli pryč ?",,Byli jste pryč osm let! ",,No mně se zdálo že jsi nějak zestárl" řekl Giralt Vesemirovi .,,No to ti mockrát děkuji "řekl Vesemir .,,A co ty Patricie máš už dostačně velkou moc ?",,Jak moc velkou moc mám to nevím ale stoprocentně jsem silnější než předtím .",,Co kdybychom to šli vyzkoušet ?",,Co teď hned zeptal se mě Geralt. ,,Teď jsme přišli Patricie ?"Geralte neboj se zvládnu to .Samozřejmě že se nepřemění všichni v jeden den ale zvládnu to !",,Dobře tak jak chceš !",,Tak začneme postupně jednoho po druhém budu přeměňovat připrav lůžka Vesemire.",,Protože jich bude potřeba opravdu hodně .",,Jo připravím to a začneme . ",,A vy ostatní pomůžete nám?",,Jasně a s čím přesně! ,,No s čím?",,Tak zaprvé s lůžky a zadruhé až se začnou nováčci probírat po přeměně tak je odvádět do kovárny .",,Myslím si že tam to bude trvat mnohem déle.",,A bude tam mnohem větší nával .",,Jo to je asi pravda . ",,A rádi nováčkům pomůžeme souhlasili hned Lambert s Coenem a s ostatními. "Když bylo vše připraveno zeptal se Vesemir všech nováčku kteří momentálně seděli v hale .,,Kdo z vás chce jít první ?",,Já" přikývl jeden chlapec a řekla bych nejvyšší z nich .Tak s námi odešel do místnosti kde připravili lůžka. Přikurtovaly jsme chlapce a Cyrila s Yennefer připravily lektvar na přeměnu v Zaklínače .Lektvar pak píchli chlapcovy do ruky a ten se začal svíjet .Ale netrvalo to dlouho protože pak jsem mu položila ruku na srdce a ruku na čelo.Začali mi svítit modře ruce. Po chvíli jsem přestala a řekla že maximálně za hodinu se chlapec probere.Vesemir se na mě šokovaně podíval jestli si z něj dělám srandu.,,Patricie chceš mi říct že ta přeměna bude až takhle rychlá? ",,Ano Vesemire .",,Chlapec se během jedné hodiny přemění na zaklínače .",,Vždyť to je super ne? ",,Jo jen jsem šokován že naposledy když jsi to zkoušela na svojí sestře sice ti ruce nežhnuly modře jako teď ale zase tě to strašně vysílilo .Myslel jsem si že ta přeměna potrvá třeba osum nebo devět hodin ale že to bude až takhle rychlé to jsem ani ve snu netušil .",,To jsem ráda že jsem tě překvapila .",,Takže jsem postupně přivádějte chlapce ."Dobře za jednu hodinu jsem stihla svým kouzlem pomoci v přeměně dvaceti sedmi chlapcům. A pak jsem řekla jsem že zbytek přeměníme druhý den .Když se začal První chlapec probouzet ,postupně jsme je vodili do kavárny kde si každý z nich vyrobil svůj vlastní medailon .Všichni z toho byli nadšení A ti co zbyli záviděli těm co už byly přeměněni. Všechny jsem je večer u večeře uklidňovala a to i dívky které záviděli klukům kteří byli přeměnění ,že jejich přeměna bude zítra .Že dneska si odpočineme a zítra budeme pokračovat. Všichni souhlasili a druhý den jsme udělali to co jsem slibovala .Postupně jsme přeměnily dvacet pět dívek a posledníchdvacet šest chlapců a i oni si museli vyrobit svůj vlastní medailon.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...