Kaer Morhen

85 3 0
                                    

Uběhlo několik dní a my jsme se pomalu dostali do Kaer Morhan .Nevěděla jsem co tu budeme dělat ale věřila jsem Geraltovi že budeme v bezpečí .Vjeli jsme do velkého sídla u hory kde venku byl přístřešek kde jsme vedle několika koní přivázali i naši Klepnu a společně s Geraltem  vešli dovnitř .Drželi jsme se hned za ním tak jak nám sám řekl .Když jsme vešli tak hlas který byl ve velké hale potichnul. Všechny oči v místnosti se na nás podívali .Nevěděli jsme se sestrou jestli jsme v bezpečí ,ale doufali jsme že nás Geralt ochrání .Za chvíli ale jeden z mužů vstal a s vážnou tváří přišel skoro až ke Geraltovi a řekl :,,Kde jsi se sakra toulal ?".Hned se k němu přidal druhý a zeptal se ho.,,Já myslel že jsi zdech !"Na tomu Geralt jen odpověděl.,,Bohužel ještě ne! ",,Promiň! "řekl teď už s úsměvem Geralt . A pak se muži postupně přivítali .Pak nás Geralt mužům představil a ten jeden z nich co se s ním jako první vítaly jen tak mezi řečí prohodil.,,Ty vado ,já už jsem se lekl že jsem viděl dvojtě z toho alkoholu ,a oni to jsou dvojčata řekl s úsměvem. Postupně jsme se seznámili se všemi zaklínači kteří ještě žili Odpoledne když šel Geralt trénovat ven boj rozhodli jsme se sestrou že toto sídlo prohledáme a najdeme si nějaký pokoj na přespání. Procházeli jsme místnost po místnosti a nacházeli jsme jenom strašné díry. Většinou bylo rozbité malé okno ,rezavá postel a  nějaké látky nebo peřiny na přikrytí které už taky měli to nejlepší za sebou .Najednou jsme na chodbě potkali Escala. ,,Tady nejste na zámku výsosti!",,Tady nenajdete žádné krásné komnaty ,všechno to jsou strašné díry"řekl Eskel a šel dál .Když jsem nakoukla do další místnosti okno naštěstí nebylo rozbité ale postel vypadala stejně jako ty v předchozích místnostech. Rozhodla jsem se tedy že zůstanu tady. Moje sestra se podívala v pokoji naproti přes chodbu a také říkala že zůstane v něm. Když jsme se pak vrátili do hlavní haly hledali jsme Geralta .Vizimir nám řekl že je v laboratoři a popsal nám kde to je Tak jsme se tam vydali a když jsme otevřeli dveře kde jsme čekali že bude laboratoř ,tak tam také byla .

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat