poslední úkol

31 3 0
                                    

Tady za těmi dveřmi ukázal na dveře skřítek Syrinx, vejdete do své ložnice. Najdete tam i něco k jídlu a k pití.",,Dobře si odpočiňte budete to při posledním úkolů potřebovat !",,Všichni jsme vešli dovnitř .Podél stěny byli čtyři postele pak tu stál stůl se spoustou jídla a pití a se čtyřmi židlemi.Sedli jsme si ke stolu a najedli se i když se nikdo z nás  zrovna moc nepřejídal ,protože zase až tolik hlad jsme neměli .Jen aby jsme trochu naplnili žaludek.Trochu jsme se i napili a pak alou na kutě .Všichni do pár minut usnuli a když je budil skřítek Syrinx ráno mysleli si že teprve usnuli.,,Vstávejte !",,Vstávejte !",,Čeká vás poslední úkol !",,Úkol nejvíc nebezpečný" budil nás Syrinx.,,A co nás tady čeká Syrinxi?"zeptala se ho Cyrila .,,Teď vás čeká labyrint pravdy !",,Labyrint?"podivila se Yennefer. Ano labyrint! ",,A v labyrintu na vás čeká spoustu nebezpečí to vám tajit nebudu .Každý bude hledat svůj vlastní kámen moci. ",,Jaký kámen moci?",,Je to zářící kámen který je v každém labyrintu. ",,Každý z vás má svůj a když ho získá získá i svou novou moc.",,Ale co budete mít za novou moc to je individuální .",,To se dozvíte až se dostanete z labyrintu ven. ",,Ale aby to nebylo jednoduché musíte se dostat z labyrintu do 7 dní !",,To je celkem dlouhá doba" řekla Cítila. ,,A to tam budeme bez jídla a bez pití "zeptala se Yennefer. ,,Ano ,Ale nemusíte se bát, hlady nebo žízní neumřete .",,Teda pokud se dostanete včas z labyrintu ven.",,Máte na to přesně 7 dní a když to nestihnete uvíznete v labyrintu navždy.",,Pak by to pro vás znamenalo jistou smrt .Musíte se probojovat ke kameni moci a říci tato slova: lapis virtutis me!" Potom se objevíte z labyrintu zase zpátky "řekl Syrinx. ,,Každý z těchto dveří řekl a mávl rukou a najednou se tu objevily čtvery dveře patří jednomu zvás . "
,,První patří Yenefer druhé Cyrile třetí Geraltovi a poslední čtvrté Patricii .",,Syrinxi chápu to dobře že každý budeme mít svůj vlastní labyrint?",,Ano přesně tak ?",,Potkat se spolu nemůžete každý jste v jakoby jiné dimenzi.",,Takže vám můžu popřát hodně štěstí a......",,Počkej Syrinxi , ještě než nás odstartuješ se chci na něco zeptat" řekla Yenefer.,,Takže můžu používat kouzla" zeptala se Yennefer. ,,Jistě kouzla používat můžeš!"Dobře" přikývla Yennefer a postavila se před svoje dveře .To samé jsme udělali i my ostatní .Ještě než vám to odstartuje vám musím říct ještě jednu věc .Váš čas dokonce zkoušky vám poběží nad hlavou, takže budete vědět kolik vám ještě času zbývá do konce tak a teď už vám popřeji hodně štěstí a 3....2....1....start!"

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat