Kdy se Geralt a Yenefer dostali do Kaer Morhen zašli za Vesemirem a shodou náhod uněj našli i Patricii. Samozřejmě to Vesemira probudilo jelikož měl Geralt podezření že Patricie není Patricie ale Volet Meyr. Podíval se jí do očí a po chvíli se jí zeptal .,,Co chceš ?"Došlo mu že to opravdu je Volet Meyr .Ale ta mu na to neodpověděla jenom s dýkou co měla schovanou za zády ho napadla a rozřízla mu tvář a pak utekla .Pak ve velké síni se jí snažili zajmout a zneškodnit .Ale zabít ji nemohli to jim Gerald zakázal .Ale bohužel nebylo to tak jednoduché .Volet Meir byla velká čarodějka a Patricie která sice byla ve svém těle ale zároveň v něm nebyla protože ho ovládala Volet Meyr .Ta ji totiž uvěznila v jakémsi přeludu a ona si myslela že je zpátky v Cintře se svojí babičkou a svými přáteli . A ona zatím veselé vraždila nevinné zaklínače .Všichni se snažili pomáhat dokonce i Cyrila která se dozvěděla že v Patriciiným těle je čarodějka Volet Meir se snažila pomoci .Ale bohužel byla bez kouzel teda aspoň si to všichni mysleli. Když už to vypadalo že je všechno ztraceno tak Cyrila která byla schovaná pod stolem ,a celou tu událost pozorovala a kolem ní bojovali zaklínači s nestvůrami které Patricie vyvolala a přivedla portálem .Několik zaklínačů už bylo mrtvých včetně těch co milá Patricie podřízla ve spánku. Cyrila se bála že by o svoji sestru mohla přijít, několikrát na ní vykřikla a když na ni vykřikla počtvrté rozzářily se jí oči do ruda a na čele které zatím bylo neposkvrněné se objevil jakýsi srpek měsíce který ale ležel a též rudě žhnul .Když to zahlédl Vesemir vykřikl na Cyrilu ,,Co to děláš? "ale ta jakoby nevnímala .Došlo mu že se něco děje dokonce i Gerald se ohlédl aby se pod Cyrile podíval .Ale musel v první řadě myslet na Patricii ta byla v mnohem větším nebezpečí .Vesemir a několik dalších zaklínačů se snažili Cyrilu bránit. Ta mezitím jakoby zmizela v Patriciině mysli. Za pár okamžiků se objevila vedle svojí sestry v té dané iluzi. ,,Cyrilo konečně jsi tady.",,Patricie co to děláš?",,Tohle není skutečné .",,Ale mě to skutečné přijde. ",,Patricie venku kvůli tobě bojují všichni zaklínači a postupně přicházejí o život .",,Copak chceš aby Geralt Vesemir nebo někdo další umřel?",,Nebo třeba i já .",,Ne to já nechci. ",,Tak pojď se mnou a vrať se zpátky .",,Prostě bojuj nenech Volet Meyr vyhrát .",,Ale já chci zůstat i s babičkou a rodiči. "Patricie "chytla jsem svou sestru za ruce .,,Patricie ty vždycky budeš mít ve svém srdci naší babičku a rodiče a další přátelé které museli kvůli nám umřít .",,Ale to že věříš tady té iluzi tak ubližuješ těm co jsou ještě naživu a bojují kvůli tobě prosím tě ,nevzdávej to a bojuj taky ."Patricie se na mě podívala a pak přikývla .Pak jsem se probudila zase ve svém těle .Srpek který jí před chvílí zářil na čele najednou zmizel a stejně tak i rudé oči zmizely .,,Geralte Patricie bude bojovat !",,Musíme jít pomoct, musíme nějak lapit Volet Meyr.",,To nejde před pár sekundami spálila svoje srdce a musel by jí někdo udělat schránku aby tady přežila ."Ale nikdo nevypadal na to že by chtěl dělat čarodějci schránku .Nakonec si přeřízla tepnu na rukách Yennefer a řekla :,,Já budu tou schránkou Geralte ."Pak si rozřezal tepny na rukách a začala říkat zaklínadlo a tím vlastně přilákal Volet Mayr do svého těla .Unavená Patricie omdlela ale Geralt ji včas zachytil .Geralte bude moje sestra v pořádku ?",,Ano ,neboj řekl Geralt .Hned poté jsem se probudila .Geralt se mě zeptal jestli bych byla schopná vykouzlit průchod do jiné dimenze abych mohla Volet Mayr vrátit tam kam patří .Ale bála jsem se .Geralt mě chytil za ruce a řekl:,,Věřím že to zvládneš !",,Já taky přidala jsem moje sestra která stála pár metrů od Geralta.A tak jsem začala kouzlit tak jak mě to naučila Yennefer. Myslela jsem na místo kam chci Volet Mayr poslat a pak jsem řekla:,,Von Ankwetil. " a před námi se objevil portál který začal vysávat všechno z místnosti. Vcuclo by to i mě a Yennefer ale Geralt nás chytil ,ale po krátké chvíli přišel další náraz větru a mi vlétly do portálu který hned po nás zmizel. Cyrila šokovaně hleděla na to že její sestra Geralt a Yenefer zmizely .Byla vyděšená ale nikdo ze zaklínačů jí nedokázal pomoci.Museli ještě zabít poslední stvůru kterou sem Volet Mayr přilákala skrz portál.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...