No dobrá teď už je to stejně jedno řekl Vesemir .,,Ale než budeš cokoli dělat musíš jít nejdřív se mnou .",,Co a kam?",,Musíš jít se mnou do kovárny !",,Do kovárny ?",,Proč zrovna tam ?",,Protože každý zaklínač si hned po svém zrození musí udělat svůj vlastní medailon !",,Super !",,Tak jdeme! ",,Jdeš snámi Geralte? "Zeptal se ho Vesemir. ,,Nezůstanu tady s Patricií.,,Dobře tak fajn. "Když si Cyrila udělala svůj medailon šla za ostatními zaklínači .Ti byli nadšení a gratulovali jí že zvládla přeměnu i když věděli že za to že jí zvládla může hlavně Patricie. Patricie mezi tím ležela a spala .Když se po šesti hodinách konečně probrala podívala se na Geralta který seděl vedle její postele a zeptala se ho:,,Je moje sestra v pořádku ?"protože si všimla že na lůžku už neleží .,,Ano neboj se přežila.",,Probrala se před pěti hodinami .",,Já se za ní šel podívat před dvěma hodinami a Vesemir jí zrovna vysvětloval jakési lektvary v laboratoři.",,Aha! ",,A co ty jak se cítíš?",,Ještě trochu unavená ale jinak v pořádku .",,To je moc dobře .",,Nemáš hlad ?",,Jo strašný. ",,Tak pojď ,půjdeme si dát něco k jídlu. " Geralt mi pomohl na nohy a společně jsme vyšli do velké haly kde už seděla Cyrila a bavila se s ostatními zaklínači .Když mě zahlédla šla za mnou a objala mě .Když se ode mě oddálila řekla mi :,,Geralt a Vesemir mi říkali že jsi mě zachránila proto ti moc děkuju.",,Nemáš za co .",,Ale prosím tě slib mi že už nebudeš vyvádět žádné kraviny .",,Pokusím se "usmál se na ní Cyrila .,,Patricie " řekl Vesemir který se mezitím zvedl a přišel k nám .,,Copak je Vesemire ?",,Víš přemýšlel jsem jestli by si dokázala takhle proměnit i ostatní.",,Vesemire zbláznil ses vždyť Patricie přišla pomalu o veškerou sílu můžeme být rádi že zachránila Cyrilu"řekl Geralt. ,,Počkej Geralte "řekla jsem a položila mu ruku na rameno a pak se mu podívala do očí .,,Když jsem spala měla jsem také vidinu.",,Vidinu ?",,A jakou? ",,No že je možnost jak znovuzrodit zaklínače!",,Tak jako se zrodila moje sestra .",,A ty by jsi to zvládla ?",,Teď ne ale pokud se vydáme k věži starších a já projdu několika úkoly získám novou moc a díky té nové moci budu silnější a odolnější.",,Takže by mě to neskolilo tolik jako teď s mojí sestrou .",,To je super ale kde ta věž starších je ?"zeptal se mě Vesemir.,,Na severu !",,Je to daleko.",,Cesta by trvala nejspíše i několik týdnů .",,Ale samotná bych na tu cestu jet nechtěla .",,Pokud opravdu něco takového existuje jako je věž starších řekl Geralt tak bychom to měli alespoň zkusit. ",,Jo souhlasím s tím "řekla Cyrila s Yenefer nastejno.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...