Malhorský les

33 2 0
                                    

,,A kdy vyrazíme" zeptala se Cyrila .,,To záleží na vás!",,Ve vidině jsem viděla cestu ,ale pokud vyrazíme hned za týden nebo za měsíc je to jedno .",,Takže vyrazíme zítra! "řekl Gerard .,,Na co otálet, když cesta může trvat i několik týdnů, jak jsi tvrdila ty .",,Dobře souhlasím s tebou. "Řekla jsem a pousmála se na Geralta.Druhý den jsme si sbalili svoje věci a vyrazili na cestu.Všichni jsme měli svého koně a při cestě Geralt pomáhal Cyrile rozvíjet její schopnosti zaklínače .Trošku mě mrzelo že se o ní zajímá víc než o mě ale mně  dělala většinou společnosti Yenefer která mě učila kouzlit. A tak jsem se naučila pár kouzel během cesty .Když jsme po asi tak pěti týdnech dorazili před velký rozlehlý les Geralt mě zarazil .,,Patricie tam nemůžeme to je Malhorský les .",,Ten kdo tam vstoupí zemře!",,Geralte v tom vidění jsem viděla že můžeme bez problémů projít lesem.",,Ale to není možné ,kdo tam vstoupil už ho nikdo živí neviděl .",,Je to velice nebezpečné .",,Geralte a nenapadlo tě že možná proto se tomu lesu každý vyhýbá .",,Protože to nikdo prostě  znovu nezkusil.",,Ne Patricie, Geralt má pravdu ani čarodějové do toho lesa nechodí .",,Je to velice nebezpečné!",,Já to vím také .",,Vím to že tam spousta lidí nebo čarodějů a spousta dalších bytostí zemřela ale také vím že my projdeme bez sebemenšího škrábnutí, protože díky svoji krvi projdu bez problémů a vy se mnou .",,Zkuste mi jednou aspoň trochu věřit ."Všichni mlčeli a tak jsem pobídla svého koně a vydala se do lesa a ostatní ať chtěli nebo nechtěli pobídli i svoje koně a vyjeli za mnou do lesa. Jeli jsme po cestě když tu nám nějaká nestvůra zabránila jet dál. Vypadalo to jako zvíře které má hlavu býka ruce jako dva hady tělo jako medvěd a nohy jako slon. Bylo to děsivé ale než kdokoli cokoli mohl říct promluvila jsem já .,,Jsem Patricie z Cintry a mám v sobě krev starších ,chci se dostat ke věži starších .Najednou to zvíře před námi promluvilo. A jak ti mám věřit že máš krev starších? "A tak se Patricie píchla dýkou kterou měla u pasu do prstu a jedna malá kapička krve se objevila na něm.Zvíře přišlo až do smrtelné blízkosti ke mně a olízlo krev na mém prstě .,,Vítejte madam" řekl poté tvor a také jí naznačil aby jsme jeli za ním. A tak jsme se vydali skrz les až jsme se dostali ven .No trvalo to sice  dlouhonež jsme prošli lesem ale poté se před námi objevila  jaká si zvláštní věž která sahala až do mraků takže nebylo vidět kde ta věž končí .

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat