proměna

44 2 0
                                    

Patricie čekala jestli se nevrátí ale trvalo to už  skoro 20 minut a oni nikde nebyli . A tak se vytratila z velké haly a zamířila si to do laboratoře .Věděla že tam někde bude ta lahvička po které může být zaklínačem .Netrvalo to dlouho a našla ji na jedné z polic . A pak si lehla na lůžko které bylo v místnosti .Vytáhla injekční stříkačku a tou si v pravila látku do těla.

Pár vteřin na to se ale v hale kde předtím zmizely Yenefer Patricie a Geralt znovu objevily. Ptali se kde je Cirila a ostatní jenom zavrtěli hlavou že neví že ještě před chvílí jsem tady byla a tak mně šli hledat .Patricie měla takový špatný pocit a rozběhla se směr laboratoř .Měla jsem takový pocit že je zrovna tam.Yenefer a Geralt se chtěli nejdřív rozdělit ale když viděli že jsem se rozběhla k laborce ,běželi za mnou .Vešli do dveří zrovna když Cyrila dostala křeče .,,Proboha Ciri" vykřikla jsem ale bylo pozdě látku na přeměnu v zaklínače si už píchla a vyjmout a zastavit už to nešlo .Teď už to záviselo jenom na ní ale když jsem viděla jak se svíjí v bolestech celé tělo a křičí, trhalo mi to uši .Geralt ji rychle přikurtovat k lůžku a já jsem mu pomohla svoji sestru přikurtovat aby jsi neublížila .Ale bála jsem se jestli to přežije a tak jelikož jsem neviděla jiné východisko jsem se o její bolest podělila. Chytla jsem ji za ruku a bolest kterou cítila kvůli přeměně jsem od ní přebírala. Ne všechnu ale větší půlku. Takže jsme obě vypadaly že nás něco bolí ale už se moje sestra nesvíjela v bolestech a ležela s bolestným výrazem na lůžku .,,Patricie co to děláš ?"zeptala se Geralt .,,Pomáhám svojí sestře jedině tak přežije přeměnu .",,Já to nechápu ,co chceš dělat ?",,Budu přebírat část její bolesti a pomůžu jí ty bolesti vydržet, protože Vesemir  mi říkal že nejhorší v přeměně jsou právě ty bolesti ,že mnoho z těch co přeměnu zakusili kvůli bolestem zemřeli protože to jejich srdce a tělo  prostě nevydrželi a proto mojí sestře budu bolest odebírat a pomáhat jí aby to přežila.",,Dobře a můžu nějak pomoci já?",,Ne jen ohlídej aby jsme byli v bezpečí. ",,Nevím jak dlouho bude trvat přeměna? ",,No přeměna může trvat klidně i 19 hodin. ",,Co tolik? ",,Ano!",,No tak jí budu odebírat bolest třeba i 19 hodin. ",,Dobře tak fajn" řekl Geralt a odešel říct Vesemirovy a ostatním co se stalo Cirile.Geralt to ostatním řekl a oni se ho ptali jestli můžou nějak pomoci. ,,Ne zatím ne ale musíme je hlídat. ",,Bojím se že kvůli tomu jak Patricie pomůže Cirile tak příjde o dost síli.",,Musíme jí nosit jídlo a nějaké pití aby nemusela od sestry odejít. "A tak se i stalo. Zaklínači se od Paty s Ciri nehli.Geralt ten seděl celou dobu vedle postele a snažil se my dělat společnost a tak jsme si i povídali. Visimir a ostatní zaklínači nám nosili jídlo a pití. Po čtrnácti hodinách jsem cítila jak ty bolesti slábnou a po patnácti hodinách jsem přestala bolest odebírat. ,,Paty jsi v pořádku? ",,No ano ale cítím se strašně unavená." Jo myslel jsem si to proto chlapi přinesli támhle postel aby jsi mohla být se svou sestrou i po tom co přestaneš odebírat její bolest. "S vděkem jsem přikývla a lehla si na postel a během deseti sekund usnula. Geralt seděl u Ciriliny postele dokud se po přibližně dalších dvouch hodinách nevzbudila. Do místnosti vešel zrovna Vesemir. ,,Ahoj Ciri vítej mezi námi zaklínači "usmál se na ni. ,,Opravdu jsem zaklínačka? ",,Ano, ale řekni my proč jsi to udělala?",,Málem jsi umřela kdyby nebylo Paty a nezachránila tě.",,Co udělala Paty? ",,Odebírala ti tvou bolest aby byla přeměna pro tebe míň bolestivá.",,Před dvěma hodinami usnula úplně vysílená kvůli tomu že ti pomohla.",,Mrzy mě to myslela jsem že se ne vrátíte a proto jsem se rozhodla že pro příště budu silnější."

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat