Všichni jsme vešli do labyrintu a každý se snažil najít střed a svítící kámen moci ve kterém byla ukrytá naše nová moc. První se z labyrintu dostal Geralt. Trvalo mu to dva dny ale vrátil se zpět .,,Dobrá práce Geralte ,jsi úplně první a s výborným časem. ",,A jaká je má nová moc? "zeptal se Geralt .,,No tak se na to podíváme" řekl Sirinx.,,No tvoje nová moc spočívá v tom že jsi nesmrtelný .",,Co prosím ?",,Já jsem nesmrtelný ?",,To jako nemůžu vůbec nikdy umřít? ",,Jistě nemůžeš umřít.",,Klidně si to můžeš vyzkoušet" řekl Syrinx a podával mu dýku .Geralt se řízl dýkou do dlaně a zjistil že než dojel s dýkou na druhou stranu dlaně rána už byla pomalu za jeho nožem zacílená a skoro nebylo vidět jako že tam něco bylo. Geralt šokovaně pohladilo na svoji dlaň a pak se zeptal Syrinxe :,,Ale co když budu chtít zemřít ?",,Pokud se rozhodneš z vlastní vůle zemřít musíš říct tato slova:,,Jsem připraven smrti .",,Přijď si pro mě !",,a musíš to zopakovat třikrát po sobě.",,Pokud tato slova řekneš třikrát po sobě zemřeš a kromě nesmrtelnosti mám ještě nějaké jiné schopnosti? ",,Jistě !",,Tvoje další schopnosti jsou bojového rázu .",,Jsi rychlejší a hbitější a dokážeš předvídat jak tvůj soupeř v boji bude bojovat. ",,Ale tvůj hlavní dárek je ta nesmrtelnost .",,Jo a abych nezapomněl ode dneška bych nespal s kdejakou ženou! ",,Cože? ",,A proč?",,To protože by jsi mohl oplodnit nějakou ženu. ",,Prosím? To nejde já díky svoji přeměně nemohu mít děti. ",,Ode dneška děti mít můžeš ,takže si dávej pozor s kterou ženou se miluješ. ",,Mockrát děkuji!" řekl nakonec Geralt .Co mám dělat teď ?",,Teď si můžeš odpočinout řekl Syrinx a kouzlem vykouzlil pět postelí naproti každým dveřím a vprostřed místnosti stůl na kterém bylo jídlo s dobrým pitím .,,Tady se můžeš najíst a napít a počkat na ostatní pokud se jim podaří dostat se z jejich labyrintu ven. Geralt si odpočinul a když další den vyšla ven Yenefer oddychl si .,,Jsem rád že jsi v pořádku !",,Také jsem ráda že jsem v pořádku a že jsem se dostala ven. "Pak se zjevil Syrinx a řekl Yenefer :,,Jelikož tvá moc umožňuje i nesmrtelnost takový dar jsi jako Geralt nedostala.,,Geralte a ty jsi jako nesmrtelný ?",,Jo prý ano! "řekl jí a pousmál se na ní Geralt .,,Ale ty Yennefer ty máš zatím největší moc jakou kdy čaroděj mohl mít .",,Co tomu nerozumím? ",,Tak já ti to milerád vysvětlím. ",,Slyšela jsi někdy o kouzelnících a čarodějích kteří umí vykouzlit a přivolat například jednorožce nebo jiné bájné tvory?",,Počkej chceš mi říct že dokážu přivolat jednorožce? ",,Ano přesně to ti tady říkám. ",,A jak to tedy udělám?",,Uděláš to tak že na to pomyslíš a v mysli ho přivoláš Yenefer ho poslechla a zanedlouho se na místě kde předtím přilétl drak Mrak objevil jednorožec. Bylo vidět že je to mládě byl maličký Yennefer si s ním pohrála a pojmenovala ho mystic .Geralt si malého jednorožce pohladil byl rozkošný .,,Yennefer ale to není jediný dar který jsi získala. ",,Ne? A co jsem ještě získala?,,No řekl bych že tvá moc je sice největší na světě ale není to v porovnání s druhým dárkem nic extra!",,Cože dostala jsem ještě něco dalšího a cenějšího než nová magie?",,Ano přesně tak" přikývl Sýrinx.,,A co je tedy cenejší než má nová magie? ",,Tvoje vaječníky! " Tvůj další dar je jako u Geralta možnost otěhotnět. Takže pozor s kým spíš! ",,Počkej Sirinxi chceš my říct že můžu mít vlastní dítě!"Ano přesně tak! " ,To je nemožný má plná přeměna v čarodějka my neumožnuje počít dítek! "Nikdo my prý nedokáže na celém světě pomoci. ",,Tak se pletou protože tento dar si získala společné se svou novou magii "řekl Sirinx.,, Tak moc děkuji" řekla řekla Yennefer se slzami v očích a brala Sirinx.
Zbytek dne si povídali o tom čemu museli čelit v labyrintu a když pak večer usínali doufali že hned další den se objeví Patricie nebo Cyrila nebo obě dvě .Další den se ale nikdo neobjevil až čtvrtý den a to se objevila Cyrila .Byla celá od krve ale dostala se ven .Samozřejmě se jí hned Geralt s Yennefer ptali jestli je v pořádku.A ona že jo že má na sobě krev nějakého hnusného tvora. Pogratulovali jí a čekali na to co jí řekne Syrinx který se právě zjevil.,,Cyrilo "řekl Syrinx.,,Tvoje nová moc je taktéž jako u Geralta nesmrtelnost! ",,A též jsi získala i větší magickou moc a nejen tu co se týkala mysli ."Díky svojí mysli jsi mohla předtím pomoci svojí sestře ale teď budeš moct vykouzlit pomocí kouzel i nějaké věci.Ať to budou kouzla obranné rázu nebo jenom věci co potřebuješ jako například jídlo ." Cyrila z toho byla strašně nadšená a děkovala Syrinxovy .Další den všichni doufali že se objeví Patricie ale bohužel Patricie se neobjevil ani pátý den ani šestý den. A když nastal sedmý den doufali že se Patricie objeví .Už zbývalo jen několik málo hodin dokonce její zkoušky. Nakonec Patricii zbývala necelá půl hodina a čas se stále krátil a všichni už byli tak strašně nervózní že si dokonce Cyrila s Yennefer okusovali nehty od stresu .Na Geraltovy byl znát také strach. A mezitím milá Patricie bloudila dál labyrintem .Když viděla že na hodinách které měla nad hlavou zbývá 20 minut přemýšlela jak se dostat do středu a pak jí něco napadlo. Co když je to jenom iluze? Co když ten labyrint ve skutečnosti není a tak přemýšlela rychle o tom jak zlomit iluzi .Když si konečně vzpomněla na ta slova hned je vyřkla:,,Chinyengo chapita ! ",,Netrvalo to ani minutu a najednou všechny stěny a všechna nebezpečí která v labyrintu byla najednou zmizely. Jediné co v labyrintu zůstalo bylo v dálce zářící zeleno žlutý kámen .Hned se k němu rozběhla přišlo jí že k němu běží opravdu dlouho ale nakonec k němu doběhla a vzala kámen do rukou a vtiskla ho na hrudi. Ten kámen jakoby se rozplynul a v ten moment jsem vyslovila to zaklínadlo.,,lapis virtutis me. "Dostala jsem se ven v posledních čtyřech minutách co mi zbývaly .Ostatní byly bledý jako stěny ale když mě viděli vyjít ze dveří bylo na nich vidět že jsi opravdu oddychli.První kdo se zvedl byl Geralt a šel ke mě. Když ke mě přišel políbil mě a pak objal. Poté co jsme se od sebe s Geralte oddálili podívali jsme se na ostatní a nakonec jsme se podívali na Syrinxe a čekali co dostane Patricie za novou moc ., Patricie gratuluji ti k tvému zvládnutí všech zkoušek .",,Tvojí odměnou je též jakou Geralta a tvojí sestry Cyrili nesmrtelnost !",,Prosím já jsem nesmrtelná ?",,Ano přesně tak Patricie jsi nesmrtelná ! ",,K tomu si získala opravdu silnou magickou moc díky které jak mi řekl Vševěd chceš pomáhat lidem a v první řadě zaklínačům. ",,Ano přesně tak! ",,Jsem rád že jsi to zvládla a teď už se všichni můžete klidně vrátit domů. "Děkujeme ti Syrinxi ! ",,Děkujeme vám všem co jste nám pomohly projít zkouškami ."
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasyVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...