Během noci jsem se ale probudila z noční můry a nade mnou seděla dívka s bílými šaty a černými havraními vlasy až do pasu a s bledou pletí ,,Neboj se já jsem Verína, přítelkyně Nivellena. ",,Nivellen říkal že jsi kočka "Nad tím se dívka pousmála pak se na mě dívka podívala a zeptala se mě .,,Proč cestujete s tím strašlivým mužem ."Chtěla dodat že zabíjí monstra ale v tom jsem ji předběhla .,,Ano já vím že zabíjí monstra. ",,Ty jsi také monstrum?"zeptala jsem se na rovinu dívky . A ta se jenom pousmála a řekla ale ty jsi také monstrum .,,Ne monstra páchají zlo na lidech ",,Ano ale lidé páchají také zlo i na sobě "řekla ta dívka s tou bledou tváří .,,Nivelen tě ukryl aby tě zaklínač nezabil že ?Dívka jen přikývla. ,On tě totiž miluje, došlo mi .Na to dívka zkřížil a dva prsty a já jsem během chviličky usnula a zapomněla na to že jsme se viděli .Moje sestra spala tvrdě tak ani nevěděla že tam někdo s námi v místnosti byl .Netrvalo tak dlouho a zanedlouho mě a sestru vzbudil Geralt. ,,Geralte co se děje ?"Zeptali jsme se ho skoro se sestrou na stejno .,,Venku je Klepna pokud vyjde z domu někdo jiný než já nasedněte a ujeďte já si vás poté najdu ."Udělal několik kroků od nás a nejspíš se něčeho napil .Já jsem chtěla vědět přesně co se děje tak jsem k němu přistoupila a položila mu ruku na rameno ,protože stál ke mně zády., Geralte co se děje ?",,V domě je bruksa běžte ke Klepně ."Pak jsme se sestrou vydali hned ven ke Klepně. Připínáli jsme jí zrovna sedlo když vylítla oknem dívka .Poznala jsem ji .To byla ta dívka kterou jsem viděla večer u své postele. Verina Řekla jsem zděšeně stáhla jsem deku z koně a chtěla jsem ji přikrýt . V tom se probudila a jen ke mně pravila .On mi ublížil "řekla a než stihla cokoli dalšího říct už stál venku Geralt. ,,Patricie jdi ke klepne" přikázal mi .Tak jsem se s pomalými kroky od ní vzdalovala .Geralt věděl co ta dívka je zač a já jsem mu musela věřit ,i když jsem měla strach a to obrovský .Moje sestra zatím přidělala sedlo když jsem stála u Klepny otočila jsem se znovu na Geralta bojoval s tvorem který už neměl tvář dívky ale netvora .Vypadal jak obří netopýr tak asi nejspíš vypadala dívka ve své pravé podobě .Strašně jsem se bála nejenom o sebe a o sestru ale taky o Geralta .Najednou jsem viděla jak ta bruksa letí přímo na Geralta a on k ní stál zády .Dvakrát jsem na něj vykřikla ,,Geralte" a když jsem vykřikla potřetí mrštil mečem dozadu a tím brusu zranil. .Ležela na zemi a tak jsem vzala svůj plášť a chtěla jí přikrýt .Ne Patricie běž od ní !"stihl říct jenom Geralt pak se dívka znovu probrala a motala se kolem mě a chytla mě pod krkem. Zahoď ten meč nebo jí utrhnu hrdlo křičela na Geralta. Dívka která mě držela pod krkem .Splašeně mi bylo srdce .Byla jsem vyděšená k smrti chtělo se mi křičet ale bála jsem se že bych mohla ublížit i Geraltovi a tak jsem jenom vyděšeně koukala na Geralta .Zničehožnic se vedle mě objevila špička kopí .Úchop který mi držel pevně krk povolil a tak jsem rychle odstoupila od dívky poté jsem se otočila a všimla si jak jí Nivellen proťal velkým kopím .Ale netrvalo to ani pár vteřin a ta dívka které říkal Verína si vykloubila ruce tak že je měla vlastně naruby a hlavu otočila takže jí teď vlastně měla obličejem na zádech.,,Jsi můj !"řekla dívka a začala se pomalu přitahovat skrz kopii k Nivellenovy.,,Miluji tě! "řekla mu. ,,Jsi můj! "opakovala stále dokola už otevírá svou hubu dokořán že by Nivellena kousla ale Geralt byl rychlejší a hlavu jí sťal takže se odkutálela metr od těla přímo k mím nohám .Ještě než zemřela podívali se na mě její oči a skrz myšlenku mi poslala zprávu takovou že jednou si přijde on i pro mě .Strašně mě to vyděsilo její hlava i tělo během minuty začalo hořet a když oheň ustál všimla jsem si že Nivellen má svojí lidskou podobu .Což znamenalo že jeho prokletí bylo zlomeno .Byl nešťastný protože Verínu miloval a její ztráta byla nevyčíslitelná .Poprosil tedy Geralta aby ho zabil .My už jsme s ním šli pryč a Geralt se k němu ještě pootočil a řekl,,teď si zase člověk tak jestli chceš zemřít tak to udělej sám ".Pak nám pomohl do sedla a společně jsme se vydali pryč z jeho sídla. když jsme se utábořili v lese otočil se na mě Geralt ,,Když ti řeknu aby jsi se schovala, tak ses chováš .Když ti řeknu že máš utéct ,tak utečeš. A když ti řeknu že máš jít ke Klepně tak" .....,,Já vím !",,Mrzí mě to !"sklopila jsem hlavu a opravdu mě mrzelo to že jsem Geralta neuposlechla. Po pár sekundách jsem se na něj znovu podívala a řekla jsem :,,Ale asi je se mnou něco špatně! ",,Jak to myslíš?"zeptal se nechápavě Geralt. Protože pokaždé když se někde vrtnu tak někdo zemře .",,A někdy mám dokonce pocit že bych dokázala spálit celý svět aniž bych to sama chtěla ".,,Strach je nemoc a pokud se mu poddáš může tě i zabít ".,,Ale já ti pomohu ten strach překonat" řekl Geralt.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasyVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...