Pozdě odpoledne jsme dorazili do jedné vesnice ale nikdo tam nebyl byla úplně prázdná. Geralt neměl vůbec dobré tušení a tak rychle otočil svého koně Klepnu na kterém jsme seděli a vyrazili pryč z vesnice .Řekl nám že přenocujeme u jeho přítele který bydlí kousek za vesnicí a tak jsme tam vyrazili.Když jsme tam dorazili začaly se klepat okna i dveře a nakonec se za námi zabouchla i brána. Vyděšeně jsem se podívala na svoji sestru ale ta byla zatím celkem v klidu. Gerald nám řekl ať zatím počkáme tady a on zatím udělal pár kroků vpřed. Zanedlouho klepání oken a dveří ustalo a najednou z nich vyletěla stvůra. Geralt se samozřejmě během pár vteřin uchránil mečem ale když ležel tvor na zemi promluvil lidským hlasem .,,Geralte to jsem já Nivellen!"Geralt šokovaně odstoupil aby se tvor mohl postavit.,,Proboha co se ti stalo ?"Ale byl jsem před pár lety proklet .Nebojte se jste v bezpečí řekl Nivellen. Pak se vrátil Geralt k nám ustájili jsme Klepnu a společně pak vešli do domu .Stáli jsme v jedné místnosti když se k nám Nivellen otočil .,,Tak co dámy,dali byste si koupel?",,Ano moc rádi !"Řekli jsme nadšeně ,ale Geralt řekl že tu jenom přespíme .Ale Nivellen přesto zakřičel dvě vany a najednou se ze stropu spustily dvě vany plné horké vody a plné pěny .,,Necháme tu dámy se vykoupat a ty by ses mohl vykoupat vedle."" ,,Ne zavrtěl Geralt v tom je můj šarm." ,,Dobrá tak zatím počkáme vedle "řekl Nivellen.Když jsme se vykoupali a osušili všimli jsme si dvou nádherných bílých šatů se stříbrnými znaky .Oblékli jsme si je a vydali se do vedlejší místnosti odkud jsme slyšeli jak se baví Gerald s Nivellenem .
Geralt a Nivellen po našem příchodu na nás mohli oči nechat .,,Děkujeme ti Nivellene za ty šaty ty staré už byli na odchodu " řekla za nás obě moje sestra Cyrila .,,Nemáte za co moc vám sluší" řekl a usmál se nás .Pak mávl rukou aby nám naznačil že se máme posadit ke stolu .Tak jsme se posadili a pak začal křičet lanýže kuřecí křidýlka bažant nadívaný a podobná další chutná jídla. Pokaždé když nějaké z daných jídel vikřikl spustilo se jídlo zničehonic ze stropu a spadlo přímo před nás. My jsme ho ještě museli zachytit aby se po nárazu se stolem ne skutálelo na zem pak se otočil na Geralta a řekl ,,pro tebe mám lahůdku !",,Vepřový pazneht ! "Vykřikl a najednou před ním ležel opravdu vepřový pazneht .Obě jsme se pousmáli. Geralt vzal paznecht do ruky a řekl moc vtipný a pak ho zahodil na zem .Pak se na něj podíval Nivellen a pravil .,,Promiň to byla jenom sranda !",,Nadívaný bažant pro mého přítele pravil a před Geraltem se objevil nadívaný bažant .Chvíli jsme se bavili u stolu a Nivellen nám vyprávěl o tom jak byl malý a jak ho Geralt kdysi dávno zachránil .Bylo to moc fajn dozvědět se něco málo o Geraltovi. Zničehonic jsem zase uslyšela škrábavé zvuky u stropu .Ty máš kočku zeptala jsem se Nivellena?",,Ano jmenuje se Verína a je velice plachá" .Ale pak se na Geralta otočila moje sestra ,,.Geralte neříkala jsi takhle náhodou že se tě kočky bojí ?"To na geralta velice zapůsobilo měla pravdu a tak se zvedl že půjde prověřit dům .Klidně jdi řekli jsme skoro najednou .,,Mi to tady s Nivellenem zvládneme .Nivellen nám ještě povídal jeden příběh a pak jsme se se sestrou vydali do připravené ložnice kterou nám připravil.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...