Seděli jsme na Klepně a on šel pěšky. Došli jsme až k jezeru .Celou cestu tam se ohlížel jestli náhodou něco nezahlédne. Byl opravdu hodně ve střehu.Když jsme dojeli k jezeru zeptala jsem se ho co se děje jestli jsme v bezpečí. A on nám řekl abychom zůstali na koni že chce vylákat jednu bestii .Zanedlouho se objevila stvůra která byla velikostí asi jako drak. Řítila se na nás .Gerald se ji snažil zabít ale v jednu chvíli ji sice odmrštil ale bohužel směrem na nás .Ještě nanás stihl křiknout aby jsme skočili na zem .To jsme samozřejmě hned udělali ale bohužel ta potvora napadla Klepnu.Klepna na tom byla moc špatně ten tvor ji podrápal tak moc že bylo neuvěřitelné že ještě žije. Ptala jsem se Geralta jestli jí můžeme nějak pomoct a on vytáhl z kapsy u nohavic nůž a po chvilce ji zabil aby nemusela trpět. Bylo mi strašně Klepny líto vím že to byla Geraltova přítelkyně. On vypadal že je smutný .Když jsme pak zaslechly řvaní toho netvora. Geralt vymyslel rychlý plán jak ho zabít. Zeptal se mě jestli bych zvládla vylézt na skálu a udělat návnadu. Já jsem přikývla a moje sestra se ptala jak může pomoct .Když budete dvě může si vás splést to nemůžu dopustit .Musíš zůstat tady dole schovaná .Prosím řekla Cyrila. Ne Ciri teď ne ale neboj příště nám budeš moci pomoct. Pak naznačil Pátý aby šla nahoru .Zanedlouho přiletěl netvor a když už byl skoro u mě na pár metrů .Zničehožnic vyskočil Geralt ze svého úkrytu a zabil toho létajícího tvora. Ten dopadl tvrdě mezi stromy a zemřel .Tak jsme společně vyrazili na cestu dál. Řekla jsem směrem ke Geraltovi že mi je líto Klepny. A on že nemusí že je na mě pyšný a též i na Ciri. ,,I na mě? ",,Ano i když jsi chtěla moc pomoct se zabitím toho tvora, tak jsi mě poslechla i když by jsi udělala něco jiného. ",,Jo to máš pravdu! ",,A ty Paty že jsi vydržela stát na té skále a neutekla jsi. " Po chvíli cesty jsem se podívala na Geralta.,,Víš zase jsem cítila ten tah Geralte. ", Když na mě letěl ten černoboch .",,Ale myslím si že mi nechtěl ublížit .",,Cože, nechtěl ti ublížit? "řekl šokovaný Geralt ,,A jestli monstra vylézají skrz monolity je to má vina.",,Tak snadné to není" řekl Geralt. ,,Geralte! " řekla jsem a podíval jsem se na něj ., Když černý rytíř unášel moji sestru snažila jsem se mu v tom zabránit .",,Měla jsem strach a vztek .",,Poté co se nám podařilo utéct, dorazili jsme do jedné s krčem v jednom městě kus od Cintry. ",,A byli tam chlapi z Cintry. ",,Chtěli nás odvézt zatím černým rytířem .",,Ale to jsem strach neměla protože jsem už věděla co se může stát . ",,A mohla chránit sebe i svou sestru.",,Křičela jsi ?",,Ano a všechny jsem je zabila abych nás zachránila.",,A kolik jich bylo? ",,Bylo jich 6 .",,Tak to máš ještě co dohánět "řekl Geralt. Dali jsme se dál po cestě nahoru na kopec. Cestou se ho moje sestra zeptala co budeme dělat dál .,,Půjdeme tamhle "
,,Tam si myslím že nám pomohou najít odpověď na většinu našich otázek." ukázal směrem na jakýsi zámek nebo klášter nebo co to bylo .Když jsme vešli dovnitř a procházely chodbou před námi byla socha ženy s šesti rukami .,,To je velká bohyně úrody a plodnosti. ", Jsem překvapen" řekl mi Geralt.,,Kvůli tomu že umím číst ?"
,,Absolventky této chrámové školy jsou porodní báby ,dějepravkyně, léčitelky ."řekla Patricie,,A také zaklínači "řekl Geralt. ,,Když jsem byl v tvém věku tak mě sem poslal Vizimir."Zaklínači se tu totiž učí znamení. "Došli jsme o pár kroků dal a Geralt odevzdal svoje meče. Podívala jsem se nechápavě na něj.,,Neboj se tady jsme v bezpečí .",,Tento chrám je znám svojí neutralitou .",,Náš chrám totiž nic neskrývá ,ale pro někoho může být velice důležitý" řekla žena která právě přišla k nám. ,,A ty jsi mi velice chyběl ."řekla žena v červeném rouše směrem ke Geraltovi.,,Ty mě také Neneke. ",,A vy jste kdo? "řekla žena k nám. Obě jsme se jí představili. Pak my Geralt řekl že si Neneke promluví s Patricii a možná přijde na to jak ji pomoci.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasíaVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...