Yennefer

54 3 0
                                    

Nenneke promluvila s Patricií a když pak přišel jeden chlapec který vešel do kanceláře kde jsem seděla řekla mu Neneke aby mě odvedl do knihovny a ukázal mi věštící kouli .Tak jsem se zvedla a šla s chlapcem .Venku  čekala Cyrila s Geraltem.,,Pomůžete mojí sestře" zeptal se Cyrila Nenneke .,,Ano, pokusím se tvojí sestře pomoci aby mohla ovládat svou magickou sílu a chaos .",,Ale co kdyby jsi šla za svojí sestrou do knihovny Cítilo. ",,Je to touhle chodbou rovně a pak hned doprava .",,Dobře! "přikývla jsem a vydala jsem se do knihovny .Mezitím Neneke promluvila s Geraltem. ,,Tak co si myslíš Nenneke?",,No když to vezmu z jakékoli strany tak jsi výslovně v prdely."řekla Nenneke .,,Je to princezna, a až přijdou na to co je zač tak po ní půjdou.",,A Nilfgard už po ní jde. ",,A víš kolik lidí už kvůli ní přišlo o život?",,Tisíce "řekl Geralt.,,No a jestli má opravdu krev starších, tak je to časovaná nálož "řekla Nenneke. ,,No a ještě něco?",,Říká se že při jednom ze svých záchvatu odříkávala Ithilinino proroctví.",,Přeci nedovolím  aby mi kdokoli diktoval cestu. ",,Co ví vlastně o divokém honu?",,Věří tomu jako jiní. ",,Co se my snažíš říct Neneke?",,Že ta dívka je dítě osudu. ", Ve hře je mnohem víc než si dokážeme představit .",,Ty k nim patříš a v případě Patricie to ale nestačí. ",,Ale je pravda že obě k tobě patří ale tohle prostě ještě nestačí. ",,Jo já vím. ",,Jenže co s tím .",,Jak jsem tě učila. ",,Ve všem musí být balac .",,Nejdřív zjisti co té  dívce schází. ",,A pak budeš mít šanci jí pomoci ."Geralt přikývl a pak dodal :,,Máš pravdu, je to složitější díky tomu že jsou dvě .",,Ale já je ochrání i kdyby mě to mělo stát život "řekl Geralt a odešel do svého pokoje odpočinout si.
Když někdo vešel k němu na pokoj myslel si že je to Patricie nebo Ciri.A tak se ani ne otočil a pravil:,,Hned jsem u tebe Patri.... "ale nedořekl to protože ucítil známý pach a když se otočil viděl stát hned ve dveřích Yenefer .Oba na sebe šokovaně hleděly. Geralt k ní přišel a než cokoli stihl říct zeptala se ho Yenefer .,,Kde kde ses tu vzal ?",,To to je jedno "zavrtěl Geralt hlavou .Pár okamžiků tam na sebe ještě zírali ale pak se společně políbili  ,když zrovna do místnosti vešli děvčata .Tak se od sebe oddálili a Patricie a Cyrila šokovaně hleděli na ty dva .,,Patricie Ciri tohle je..."po kratší odmlce dodá :,,Je moje známá .",,Známá ?"řekla udiveně Yenefer.,,Tohle je Yenefer !",,Počkej ta Yenefer ? ",,A jedna z vás bude asi to dítě překvapení že ?"Geralt jenom němě přikývl. ,,Pak jsme si šli sednout do jedné z místností na gauč kde jsme si povídali. Yenefer nám vykládala o tom že kdysi viděla do konce jednorožce.,,Byli jsme překvapené a Ciri řekla že by také  chtěla nějakého vidět, ale Geralt se naní podíval a zeptal se jí :,,Pokud vím jednorožci se zjevují jenom lidem s čistým srdcem a kde ty jsi to svoje vzala ?"zeptal se jí Geralt.,,No dovol ,já jsem čistota sama."Geralt se pousmál.,,A jak jsi přežila u Sodennu "zeptala  se Patricie Yennefer. Měla jsem štěstí i když záleží na tom čemu říkáš štěstí ." Pak tak se na něj podívala Ciri a řekla ,,Geralt tvrdí že jsi prý nejmocnější čarodějka. ",,Tak to je od něj velice milé.",,Jsi tu na léčení máš nějaký úraz nebo tak něco? "zeptala se Yenefer Geralta. ,,Ovšem že ne, monstra přestala kousat už před 10 lety ."Usmál se na ní Geralt.,,A co tu děláš ty ?",,Nedávno jsem se potkal s jedním z tvých známých a řekl mi o tom co se stalo v Aretuze.",,Proto jsi tady, skrýváš se před bratrstvem? ",,Ano to je jeden z důvodů proč jsem tu. ",,Výš Yenefer jednou jsem o tobě snila "řekla Patricie. Hmm ,sny jsou velmi silná znamení.",,Třeba nám bylo předurčeno se potkat. "Chvíli jsme tak na sebe koukali ale moje sestra do mě šťouchla a naznačila mi že bysme měli jít a tak jsem řekla že asi už půjdeme spát a zvedli jsme se k odchodu .Yennefer se zvedla že nás doprovodí že je chrám sami bludiště. Ale řekla jsem že to je v pořádku že trefíme a tak jsme  s mojí sestrou odešli a Geralta z Yennefer nechali samotné.

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat