Poté co jsem se probudila a zjistila že Geralt s mojí sestrou odešli, podívat se prý na ten monolit co padl za Cintrou. Byla jsem naštvaná že jsem nemohla jít s nimi ,protože bych chtěla také vidět Cintru i když jenom zdálky .Ale bohužel to nešlo tak jsem se rozhodla že budu trénovat a zdokonalovat svoje schopnosti ať bojem či kouzly .Jednou odpoledne přišel do haly Vizimir a přišel za mnou že se mnou musí mluvit .Odešli jsme do laborky kde my chtěl něco také ukázat.,,Patricie víš co je tohle ?"ukázal my modré kvítky Vizimir.,,To je fejneved.",,Je to kvítek který roste jenom na místě pokropený starší krví ".,,Ale ty kvítky rostou i na tréninkové dráze ." ,,Přesně tak! ",,Tam jsem...Tam jsem krvácela .",,Ano přesně tak.",,Ale moje babička nesnášela Elfy .",,Většina lidí nesnáší to co nemůžou sami změnit" řekl mi Vizimir .,,Víš Patricie s troškou tvojí krve by jsme mohli zachránit další pokolení zaklínačů .",,A jsi si tím stoprocentně jistý ?",,Ne stoprocentně jistý si nejsem. "Dobře udělám to ale pod jednou podmínkou !",,Pod jakou ?",,Já budu ta první!",,Ne to v žádném případě ne."Zavrtěl hlavou Vizimir a naznačil mi že se mám zvednout a odvedl mě k židli a řekl :,,Mí chlapci jsou teďka silný ale museli si jako děti prožít strašná muka.",,Takže těch co přežili bylo opravdu málo ,to u tebe nebudu riskovat.",,To protože jsem dívka ?",,Ne protože jsi Geraltovo dítě. ",,Záleží nám na tobě.",,A mě na vás taky úplně na všech. ",,Jednou by chtěla udělat něco správného ne jen všechno zničit. ",,Je mi to souzeno vám pomoci "řekla nakonec Patricie a Vizimir nakonec souhlasil. Odpoledne jsme se znovu setkali v laboratoři ale tentokrát tam byla s námi i Tris. Měli jsme zkusit jestli půjde vyrobit elixír na přeměnu v zaklínače .Kupodivu to šlo .Vyrobili jsme dvě dávky jednu pro mě a druhou pro mojí sestru pokud bude chtít být taky zaklínač.Ale to že chci být zaklínač zatím nevěděla Tris. Když byly hotové testy řekla jsem Vizimirovy že se půjdu připravit. Tris se samozřejmě divila co se děje a na co připravit, tak jí Vizimir vysvětlil že chci být první zaklínačka .To se samozřejmě Tris moc nelíbilo .Připravovala jsem se na svém pokoji ,když najednou přišla Tris. ,,Patricie zbláznila jsi se ?",,Víš jak je to nebezpečné?",,Myslela jsi na Geralta a na svoji sestru ,co asi na to řeknou?",,Proč do toho chceš jít ?",,Protože už se nechci cítit ztracená.",,Protože všechno co jsem slýchávala jako dítě byla lež .",, A než jsem se dozvěděla pravdu tak jsem o ty o které jsem stála nejvíc přišla. ",,Tímhle činem ale nic nezměníš.",,Možná takhle aspoň zjistím něco nového "řekla jsem a stekla my po tváři jedna neposedná slza. ,,Kde se vzali tvé schopnosti se dá zjistit i jinak . ",,A jak ?",,Je na to jedno kouzlo díky kterému se dostaneme do tvého podvědomí a zjistíme i to co máš zakódované ve svém genomu. ",,A navíc není to nebezpečné jako přeměna zaklínače .",,Jediné co musíme tak si důvěřovat ."Souhlasila jsem a hned jsme to s Tris zkusily.
ČTEŠ
Kterou znich mi přisoudil Osud
FantasyVšichni kdo znají seriál Zaklínač tak vědí že Cirila z Cintry byla přisouzena osudem jako dítě překvapení. Ale co když se nenarodí jedno dítě ale hned dvě. Ano Cirila bude mít sestru Patricii a Ciri v mém příběhu nebude mít své schopnosti ale Patric...