Jsem těhotná zaklínači

30 1 0
                                    

Bylo šokující nejenom pro Patricii ale i pro samotného Geralta ,zjistit že je Paty těhotná. Musel víc hlídat Patrícii by se jí nic nestalo. A vracet se do bezpečného Kaer Morhen dřív než obvykle,kde momentálně ani nikdo nebyl .Nechtěli cestovat dal krajem a vraždit nestvůry a poslouchat blbé vesničany jak si stěžují. Navíc Patricie čas od času vybuchla vzteky a čím víc se blížil čas porodu tak tím víc byla podrážděnější a proto stačilo málo rýpání od lidí aby na ně vyjela. Neublížila jim ale vysvětlila jim jako v té první vesnici když vybouchla poprvé že zaklínači nejsou špatní. A je pravda že od té doby se lidé v některých vesnicích začali chovat k zaklínačům úplně jinak. Byli vděční za to co dělají nevím jestli to bylo tím jak Patricie vybouchla a nebo jestli to bylo prostě nějaké kouzlo které nevědomky vyslala na lidi a ti se začaly měnit a přijímat zaklínače mezi sebe. Když Patricie byla v necelém osmém měsíci ,vydali se společně na Kaer Morhen protože byl čas se vrátit a zjistit kolik z mladých zaklínačů přežilo .Byli jsme tam první teda skoro první .Úplně první tam byl Vesemir a když viděl Patricii se svým velkým břichem zeptal se jestli pod oblečením něco neschovává.Se smíchem jsem mu odpověděla že neschovávám nic až na své těhotenské břicho ,že čekám Geraltovo dítě. Vesemir byl radostí bez sebe a oba nás objal .Pak se mě zeptal za jak dlouho bych měla porodit že mám celkem velké břicho .Vysvětlila jsem mu že to přesně nevím, ale že se to stoprocentně blíží ,že než skončí zima tak tady bude narozené Geraltovo dítě. Byla jsem nadšená ale trošku jsem se bála přeci jenom pokud se Cyrila s Yennefer nevrátí včas kdo mě pomůže s porodem ?Přece to nemůžu nechat na zaklínačích.A tak jsem doufala  že se moje sestra z Yennefer brzy objeví abych mohla být v klidu .Ale bohužel tak brzy se neobjevily postupně se začaly objevovat  zaklínači .Už se objevil i Coen a Lambert a asi tak třetina nováčků . Z toho kupodivu větší část byly dívky. Během 1 měsíce se objevily na Kaer Morhen skoro všichni nováčci až na šest kteří se nevrátili .Ale nikdo nevěděl jestli jsou v pořádku a jen se nestihli vrátit zpět a nebo jestli jsou mrtví ,ale nikdo nad tímhle nikdy nepřemýšlel. Když se konečně po měsíci a půl objevila moje sestra ptala jsem se jí kde nechala Yenefer . Ciri jen řekla že si musela jenom něco zařídit a do pár dnů se také objeví. Cítila jsem že už mi zbývá opravdu jenom pár dnů do porodu jestli vůbec jenom dnů. A když jsem vysvětlila svojí sestře že jsem těhotná a ona že se stane tetičkou tak byla nadšená. Musela jsem ji vysvětlit že mi bude muset pomoct s porodem že bych nerada aby mi s ním pomáhal třeba takový Lambert s Coenem.Nad tím se moje sestra strašně začala smát ,a chlapci kteří samozřejmě seděli také u stolu se na mě podívali a řekli :,,Myslíš že by jsme nedokázali porodit dítě ?",,Zase tak levý nejsme !",,Tak strašně těžké to být nemůže .",,No to říká někdo kdo vůbec nikdy nerodil ."Řekla Ciri směrem k Lambertovi. Naštěstí jsem měla svoji sestru která by mi pomohla .Ještě ten večer co přijela jsem se jí zeptala jestli by nemohla nějak dát vědět Yenefer aby se tu objevila co nejdříve .,,Neboj se Patricie pošlu jí kouzelný dopis ve kterém jí napíšu aby se co nejdříve objevila .",,Děkuji sestřičko jsi moc hodná! ",,Nemáš zač! ",,A víš aspoň jestli  to bude holka nebo kluk?",,Ne to nevím.",,Geralt si myslí že to bude chlapec já si myslím že to bude dívka."takže se teprve uvidí až se to narodí .Ale já bych ti dokázala říct co to bude. ",,Ano já vím já bych si dokázala zjistit také jestli pod srdcem nosím děvče nebo chlapce ale chci se nechat překvapit . ",,A na jednu stranu nechat napínat Geralda až do konce ."Moje sestra se pousmála a hned se pustila do psaní dopisu pro Yennefer. Jen co ho dopsala luskla prsty a dopis jakoby zmizel .,,Kam zmizel? "zeptala jsem se  šokovaně. ,,Poslala jsem ho Yenefer !",,Touhle dobou už ho nejspíš drží v rukou .",,Super to je ale rychlost.",,Čekala jsem holuba ale tohle je opravdu rychlé. ",,Jo já vím Yenefer mě trochu pomáhala s magii.",,Jo je vidět že jsi se o hodně zlepšila ."

Kterou znich mi přisoudil OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat