Jungkook ve Cherry
Your Choice ve My Bad Choice
alternatif evreni(Evet bu bölümde 2 Taehyung olacak,
Biri jeongguk'un altını Taehyung
Diğeri My Bad Choice evreninden gelen,
bal kabağı kasabasının Cherry'si.
Onları birbirine karıştırmayın.
Benzemiyorlar,
tamamen farklılar gibi düşünün.
Ve dikkat edin Jungkook (sap olan) diyorum, jeongguk'la karıştırmayın.
Kafanız karışırsa, şey...
Karışmasın 😝)Bal Kabağı kasabasının bütün gençleri, finallerin bitimiyle şehre inmişlerdi. Ve işgal edercesine barlara dadanmışlardı. Gündüzleri Sparrow'un onlar için kiraladığı evlerde kalıyorlardı ama geceleri nasıl sabah oluyor anlamıyorlardı. Sadece birkaç gün geçmişti, ama şehrin doğu yakasındaki bütün barlarında tanınıyorlardı bile. 'Kasabalılar' belki bu sıfat başka ülkelerde ya da şehirlerde daha düşük kalite anlamı taşıyabilirdi, ama onlar için geçerli değildi. Bal Kabağı kasabasının gençlerine, ateş böcekleri gibi çekiliyordu herkes.
Taehyung kalçalarını sıkıca saran, dizlerinden sonra bollaşan ispanyol paça mavi pantolonu, beyaz-kırmızı çizgili askılı bluzu ve üzerine attığı kırmızı çeketiyle; 80'lerden fırlamış gibi gözüküyordu. Aslında kasabasından fırlamıştı. Ama ikisi de aynı kapıya çıkıyordu; çünkü Bal Kabağı kasabası hala 80'lerdeydi.
Kanına karışan alkolle, dağılıyordu. Art arda kafasına diktiği kadehler, üstüne tüttürmesi ve yine boşalan bardaklarla şimdiye yerlerde sürünmesi gerekirken, aslında iyi dayanıyordu. Adımlarında dengesizlik, dudaklarında silinmeyen hayali bir gülümseme ve gözlerini başka bir yere çevirdiğinde, birkaç dakika geç netleşen görüntüye rağmen kendindeydi.
Barmenin hazırladığı içkiyi beklerken, yavaşça sallanıyordu yerinde. Kafasını geriye doğru atıp, ellerini boynundan ensesine doğru çıkardı. Kalçasını kıvırarak, ritme ayak uyduruyordu bir yandan da. Ateş kızılı saçlarında parmaklarını gezdirirken, dolgun dudaklarından çıkan minik kıkırtıya engel olamamıştı. Gözleri kapalıydı, üzerinde gezinen aç bakışları görmesi için açık olmalarına gerek yoktu zaten.
İçkisini önüne doğru iten barmen bile gözlerini çekememişti üzerinden. Taehyung'un arkasında beliren, bir anda beline ve boynuna kollarını sarıp kendisine çeken turuncu saçlı çocuğun attığı sert bakışla, işine geri döndü.
"Çiçeğimi ağzıma aldım!" diye bağırmıştı, Taehyung'un kulağına Jimin. Bir yandan da, yanağına sulu sulu öpücükler bırakıyordu. Jimin'i tanıyan herkes bilirdi ki; çiçeğim diye bahsettiği kişi sarı saçlı, muhteşem burunlu, haftanın 3 günü kendini okulun kapısına zincirleyen, motorcu çetesinden Hoseok'tu. Taehyung onun kusursuz burnundan nefret ederdi.
Taehyung kolları arasından yer bulup, arkasına döndü ve arkadaşına baktı. Turuncu saçları nemliydi ve gözlerine doğru kapanıyordu. Dolgun dudakları öyle bir kızarmıştı ki, biraz önce bir haltlar yediği belliydi. "Ne!" diye bağırdı Taehyung, algılayamayarak. Jimin'in sırıtışı bulaşıcı olduğundan, o da kocaman gülümsüyordu. Bir elini Jimin'in ensesinden saçlarına doğru geçirdi, diğerini de beline attı. "Ne diyorsun?!"
"Ağzıma boşaldı!" diye bağırdı ve Taehyung'u öpmeye başladı yeniden. Yanaklarına gelişigüzel öpücükler bırakırken, dudak kenarına sus çizgisi de öpücüklerinden birer adet almıştı. Onların bu hallerine kasabalılar alışıktı. Ama bardaki diğer insanlar, neredeyse öpüşen iki güzel çocuğu, salya akıtarak izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Choice | Taegguk
Fanfic'Görev: Senden 15 adım uzaklıktaki kişiyle ön sevişme. Videolu kanıt. Ücret 200 dolar.' Başlangıç 31/ 03 / 2021 Tamamlandı