Lucas POV
Σβήνω το τσιγάρο στο τασάκι και κοιτάω έξω από το παράθυρο, βρέχει. Ο ήχος της βροχής με χαλαρώνει. Σε αυτήν την περίπτωση ούτε η βροχή δεν βοηθάει. Έκλαιγε και μετά από το πουθενά, έχει αγόρι? Σίγουρα θα με κοροϊδεύει. Πρέπει να μάθω όμως.
"Για που το βαλές?" Ρωτάει η Sia ακόμα χωρίς ρούχα με το σεντόνι μου. Καταντάει βαρετό. Επιλέγω να μην της απαντήσω, βγαίνω από το σπίτι και μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.
Σταματάω λίγο πιο πέρα από το σπίτι της και κατεβαίνω. Πρέπει να σιγουρευτώ ότι δεν έχει αγόρι, αλλιώς θα τρελαθώ. Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει τελευταία. Αλλά με τρελαίνει η ιδέα ότι βρίσκεται με άλλον. Την θέλω μόνο δικιά μου.
Κοιτάω μέσα στο δωμάτιο της από το παράθυρο αλλά δεν είναι μέσα. Τότε θα είναι σίγουρα με αυτό το αγόρι. Που θα την βρω όμως?
"Καταλαβαίνω, πάντως χαίρομαι που σε ξανά είδα Nick" πέφτω γρήγορα μέσα σε κάτι θάμνους. Nick? Ποιος είναι αυτός? Δεν έλεγε ψέματα? Δεν με νοιάζει, δεν θα την αφήσω να κλαίει πάλι για έναν μαλάκα, πρέπει να κάνω κάτι. Κλείνει την πόρτα και τον αφήνει απέξω. Στην συνέχεια μπαίνει στο αμάξι του. Με γρήγορες κίνησης μπαίνω και εγώ στο δικό μου διακριτικά για να μην με δει. Ακολουθώ το αυτοκίνητο του.
Σταματάει μπροστά από ένα σπίτι, λογικά το σπίτι του. Πριν προλάβω να βγω από το αυτοκίνητο βλέπω εκείνον να στέκεται έξω από το σπίτι και να φιλιέται με μια ξανθιά. Ω αυτό δεν θα αρέσει καθόλου στην Melanie. Βγάζω μια φωτό εκείνους να φιλιούνται και βγαίνω έξω. Τώρα θα δει ο φιλαράκος.
"Να σε πω φίλε" λέω όσο τον πλησιάζω.
Melanie's POV (το έκοψα σε ωραίο σημείο χιχι)
Βαζω τα ακούστηκα μου και επικεντρώνω το βλέμμα μου στο ταβάνι. Ο καλύτερος τρόπος να σκεφτώ καθαρά.
Ο Nick ήταν μεγάλο λάθος. Ειδικά μετά που έμαθα ότι τα βρήκε με την πρώην του ενώ έστελνε σε εμένα μηνύματα. Μάλλον πως ο Lucas δεν θα αλλάξει για καμία, όσο και να με στεναχωρεί πρέπει να το αποδεχτώ και να προχωρήσω. Κανένας Nick δεν θα με κάνει να ξεχάσω. Κανένας. Είναι τόσο δύσκολο να προχωρήσεις όταν έχεις ένα τόσο έντονο δεσμό με κάποιον. Είναι μονόπλευρος όμως.
Το κινητό μου χτυπάει. Μήνυμα? Νόμιζα ότι το ξεκαθαρίσαμε με Nick.
Lucas: «photo»
Στην φωτογραφία είναι ο Nick με μια κοπέλα να φιλιούνται, λογικά η κοπέλα του. Γιατί να μου στείλει κάτι τέτοιο ο Lucas? Νόμιζα ότι δεν τον ένοιαζε τι κάνω με την την ζωή μου, με παρακολούθησε. Αυτός μπορεί να έχει οποία θέλει και εγώ δεν μπορώ? Αυτό ξεπερνάει τα όρια. Άλλος ένας λόγος να προχωρήσω.
Σβήνω τον αριθμό του και αφήνω το κινητό στο κομοδίνο. Πρέπει να ξεφύγω λίγο από την πραγματικότητα, δεν χρειάζομαι κανέναν να με χαλαρώσει. Έχω τον εαυτό μου. Ήμουν πάντα μόνη μου και ήρθε η ώρα να μάθω να περνάω καλά μόνη.
Βάζω το συνηθισμένο μου φόρεμα και φτιάχνω κάπως το μακιγιάζ μου. Παίρνω κλειδιά λεφτά, κινητό δεν θα πάρω και βγαίνω έξω. Μακριά από τα προβλήματα. Μακριά από μπαμπά μακριά από Lucas, εύχομαι να πάει καλά η βραδιά και κυρίως μην δω τον Lucas.
YOU ARE READING
Does Love Even Exist?
RomanceΚοιτάω εκείνον και μετά την μελαχρινή δίπλα του. Σταυρώνω τα χέρια μου και ξεφυσάω απογοητευμένη. Φυσικά και δεν νιώθει τίποτα για καμία. Ότι κάνει είναι για διασκέδαση και εγώ πίστεψα ότι μπορούσα να τον αλλάξω. ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΕΣΤΩ Κ...