16

29 4 0
                                    

"Είναι καλή" λέω αδιάφορα στον Kai για την εργασία. Την έκανε σχεδόν όλη μόνος του. Βασικά έχουν μείνει ακόμα κάτι τελευταίες λεπτομέρειες αλλά συμφωνήσαμε να ξανά βρεθούμε αύριο να την τελειώσουμε. Ο Kai ξανά διαβάζει την εργασία φωναχτά. Τσεκάρω βαριεστημένα αν έχω κανένα νέο μήνυμα, μόνο από τον Nick αλλά δεν θέλω να ξανά ασχοληθώ μαζί του. Ο Lucas αγνοεί ότι μήνυμα του έχω στείλει, όχι ότι απαντάει ποτέ.

"Φεύγω" δηλώνω φωναχτά. Ο Kai σταματάει να διαβάζει την εργασία και γνέφει θετικά. Επιτέλους φεύγω, δεν αντέχω να είμαι στο ίδιο δωμάτιο μαζί του.

Παρατηρώ ένα γνωστό παρκαρισμένο αμάξι απέναντι. Του Lucas δεν είναι? Σε καμίας γκόμενας θα είναι πάλι.

Ξεκινάω να περπατάω προς το σπίτι μου. Το αμάξι όμως με ακολουθεί, τι στο καλό? Σταματάω να περπατάω και πηγαίνω προς το αμάξι. Ανοίγω την πόρτα οργισμένη και βλέπω τον Lucas. Φοράει μαύρα ρούχα μαύρο σκούφο και μαύρα γυαλιά, νόμιζε ότι δεν θα τον αναγνώριζα? ΧΑΑΧΨΑΨΑ

"ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ" του φωνάζω στα μούτρα, εκείνος βγάζει τα γυαλιά και φαίνεται ότι δεν είναι καλά.

"Εσύ τι γυρεύεις στο σπίτι του Kai??" Μου λέει ήρεμα αλλά φαίνεται ότι κρατιέται να μην φωνάξει.

"Να μην σε νοιάζει" λέω και κλείνω την πόρτα, με βιαστικά βήματα απομακρύνομαι από εκείνον όμως το αμάξι του πάλι με ακολουθεί, ανοίγει το παράθυρο.

"Να μην σε ξανά δω μαζί του" λέει και γκαζώνει για να φύγει. Πφ τι τον νοιάζει κιόλας? Αυτός δεν είναι που με αγνοούσε σήμερα όλη μέρα και τώρα με παρακολουθεί? Τι να πεις, ψυχάκιας.

Does Love Even Exist? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang