31

20 3 0
                                    

Τα χέρια του γλιστρούν κάτω από την μπλούζα μου κάνοντας το φιλί μας ακόμα πιο παθιασμένο. Πλησιάζω το χέρι μου στην περιοχή του και την χαϊδεύω. Όλα γίνονται τόσο γρήγορα μεταξύ μας αλλά το κάνει τόσο καλά. Με ξαπλώνει στο κρεβάτι αναμμένος και βγάζει την μπλούζα μου. Αφήνει υγρά φιλία στο στήθος μου και χαϊδεύει την περιοχή μου πάνω από την φόρμα. Έχω ήδη γίνει τόσο υγρή. Η πόρτα του δωματίου ανοίγει απότομα, γιατί δεν την κλείδωσε ο βλάκας?

"Διακόπτω κάτι?" Λέει ο Lucas. Σηκωνόμαστε αμέσως ταραγμένοι και σκεπάζω το στήθος μου με το σεντόνι. Ο Noah κοιτάει τον Lucas με δολοφονικό ύφος.

"Το βράδυ φεύγουμε ήρθα να μαζέψω τα πράγματα μου" λέει αδιάφορα και ανοίγει την ντουλάπα του.

"Θες να συνεχίσουμε στο δωμάτιο σου?" Λέει ο Noah με πονηρό βλέμμα. Κοιτάω τον Lucas που έχει σφίξει λίγο παραπάνω από τι πρέπει το χερούλι της ντουλάπας, νευριάζει?

"Πάμε" λέω για να δω την αντίδραση του Lucas και έγινε ακριβώς αυτό που περίμενα να γίνει.

"Ε Noah χωρίς να θέλω να σου κάνω χαλάστρα αλλά θέλω να με βοηθήσεις με κάτι εδώ" λέει δείχνοντας κάτι άκυρο στην ντουλάπα του, ο Noah μου δίνει ένα βιαστικό φιλί στο μάγουλο και σηκώνεται ξενερωμένος να βοηθήσει. Γιατί μου το παίζει τόσο δύσκολος κι θέλει να μείνουμε φίλοι? Γυρνάω την πλάτη μου και φοράω την μπλούζα μου. Θέλω τόσο πολύ ένα χάπι αυτήν την στιγμή αλλά υποσχέθηκα σε εκείνον να τα σταματήσω. Παλεύω με νύχια και με δόντια να μείνω μακριά τους. Αν και μου τα πήρε ο Lucas έχω ακόμα μερικά κρυμμένα στην τσάντα μου. Πρέπει να τον ακούσω και να αντισταθώ. Ξαπλώνω στο κρεβάτι του Noah και κλείνω το μάτια μου, ένας υπνάκος δεν θα βλάψει κανέναν.

[6 μέρες μετά]

Βγάζω την κουκούλα μου για να μπω μέσα στο σπίτι του. Έχει τόσο ζεστό και φωτεινό σπίτι σε σχέση με μένα. Στο δικό μου σπίτι θα βρεις πεταμένα μπουκάλια από μπίρες εδώ και εκεί, ξεραμένη μπογιά στους τοίχους και σπασμένους καθρέπτες.

"Γεια" λέει και μου ανοίγει περισσότερο την πόρτα για να μπω. Σήμερα έχω σκοπό να κάνω κάτι κακό, αλλά μόνο αν συμφωνήσει. Έχω πολύ λίγες ελπίδες να πετύχει και το πιο πιθανό να ξανά μαλώσουμε.

"Τι θέλεις να κάνουμε?" λέει όσο απλώνεται στην πολυθρόνα και εγώ κάθομαι λίγο πιο δίπλα του.

"Να δούμε καμία ταινία" προτείνω, πρέπει να ξεκινήσω με κάτι light για να τον χαλαρώσω. Ανοίγει την τηλεόραση και ξεκινάει να ψάχνει για καλή ταινία, ωστόσο εγώ τσεκάρω αν έχω ακόμα τα LSD στην τσέπη μου. Θα με μισήσει αν μάθει ότι κουβαλάω τέτοια μαζί μου αλλά δεν αντέχω άλλο. Τόσες μέρες συμπεριφερόμαστε σαν φίλοι όταν είναι ξεκάθαρο πεθαίνουμε για έστω ένα φιλί. Τα LSD θα μας χαλαρώσουν και θα μας φέρουν πιο κοντά. Θα μπορούμε να πούμε την επόμενη μέρα ότι εκείνα έφταιγαν για ότι κάναμε, είμαι πολύ απελπισμένη Ε?

Does Love Even Exist? Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora